Soms doet hij het zelf

verjaardagsfeestje
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 999b5bd9a2
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ef2a73cb03
helaas in link want bokt en facebook gaan nog altijd niet makkelijk samen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carolaaxxxx schreef:Jammer genoeg hebben mijn paarden niet genoeg manen voor de vlecht bovenop de manenkam. Snap alleen de tweede stap niet, je verdeeld alles in staartjes aan 2 kanten en dan delen door 3 of, wil iemand dat even uitleggen? Blond..
De spaanse knot ga ik ook eens proberen, het is gewoon 3 staartjes maken en die staartjes gaan vlechten en daarvan een knot maken? Of maak ik het nou te makkelijk?
Carolaaxxxx schreef:Jammer genoeg hebben mijn paarden niet genoeg manen voor de vlecht bovenop de manenkam. Snap alleen de tweede stap niet, je verdeeld alles in staartjes aan 2 kanten en dan delen door 3 of, wil iemand dat even uitleggen? Blond..
De spaanse knot ga ik ook eens proberen, het is gewoon 3 staartjes maken en die staartjes gaan vlechten en daarvan een knot maken? Of maak ik het nou te makkelijk?
aaanouk schreef:Bij mijn vorige merrie kon ik alleen maar knotten, dit omdat ik haar manen sportcoupe knipte, stond naar veel sportiever!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn huidige verzorgpaard heeft zulke dikke en lange manen dat het super veel tijd kost om hem in te vlechten, daarom maak ik de laatste tijd gewoon vlechten, de snelste klap en lekker koel als het warm is.
[ Afbeelding ]
Maandag komt Connor voor de lens te staan dus ik zal zien of ik er een dubbele hengstenvlecht in kan krijgen!
BianCatjee schreef:aaanouk schreef:Bij mijn vorige merrie kon ik alleen maar knotten, dit omdat ik haar manen sportcoupe knipte, stond naar veel sportiever!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn huidige verzorgpaard heeft zulke dikke en lange manen dat het super veel tijd kost om hem in te vlechten, daarom maak ik de laatste tijd gewoon vlechten, de snelste klap en lekker koel als het warm is.
[ Afbeelding ]
Maandag komt Connor voor de lens te staan dus ik zal zien of ik er een dubbele hengstenvlecht in kan krijgen!
Leuke foto's! Knotjes staan erg mooi