Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammiexx schreef:vind een maand opzegtermijn niet echt fijn... Je geeft door dat je weg gaat en moet nog een maand blijven, lijkt mij ook dat je dan niet fijn meer op stal staat en de eigenaar je vaak toch wel een beetje anders gaat behandellen en misschien zefls je paard. Snap wel dat staleigenaren soms een opzegetermijn hebben om misschien de boxen dan nog optijd weer te vullen voor hun inkomen. maar is neit fijn voor degene die weg gaat...
tinkerplein schreef:Bij mij ging laatst iemand ook verhuizen,heb gevraagd of ze de laatste week dat ze bij ons stond dan wou betalen,lijkt me toch ook logisch,je paardje wordt toch verzorgd?Maar nee hoor,vertrokken zonder te betalen,helaas heb ik dat vaker meegemaakt.
tinkerplein schreef:Bij mij ging laatst iemand ook verhuizen,heb gevraagd of ze de laatste week dat ze bij ons stond dan wou betalen,lijkt me toch ook logisch,je paardje wordt toch verzorgd?Maar nee hoor,vertrokken zonder te betalen,helaas heb ik dat vaker meegemaakt.
tinkerplein schreef:Nee,aan het einde van de eerste week van de nieuwe maand,ze betalen hier altijd aan het begin van de maand.
Ze is dus aan het eind van de eerste week van de maand vertrokken en ze heeft me ongeveer eenweek voor vertrek verteld dat ze wegging,heb zelf aangeboden om geen opzegtermijn aan te houden,dus eigenlijk is dit stank voor dank.
Ze hoefde dus maar een weekje te betalen ipv een hele maand,tsja....
Vjestagirl schreef:sammiexx schreef:vind een maand opzegtermijn niet echt fijn... Je geeft door dat je weg gaat en moet nog een maand blijven, lijkt mij ook dat je dan niet fijn meer op stal staat en de eigenaar je vaak toch wel een beetje anders gaat behandellen en misschien zefls je paard. Snap wel dat staleigenaren soms een opzegetermijn hebben om misschien de boxen dan nog optijd weer te vullen voor hun inkomen. maar is neit fijn voor degene die weg gaat...
Ik heb het laatst gehad, en de eigenaar heeft zowel mij als mijn paard perfect behandeld in de laatste maand. Ook op de stal waar ik nu sta worden mensen in de laatste maand echt niet anders behandeld.
Ik vind het een beetje een 'zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten' verhaal.
tinkerplein schreef:Nee,aan het einde van de eerste week van de nieuwe maand,ze betalen hier altijd aan het begin van de maand.
Ze is dus aan het eind van de eerste week van de maand vertrokken en ze heeft me ongeveer eenweek voor vertrek verteld dat ze wegging,heb zelf aangeboden om geen opzegtermijn aan te houden,dus eigenlijk is dit stank voor dank.
Ze hoefde dus maar een weekje te betalen ipv een hele maand,tsja....
tinkerplein schreef:Wat vind je er negatief aan?
Ik vind dus juist dat mensen hun eigen keuzes moeten kunnen maken en ik behandel ze daar dus niet anders om en hun paarden al helemaal niet.
Elan_GV schreef:tinkerplein schreef:Wat vind je er negatief aan?
Ik vind dus juist dat mensen hun eigen keuzes moeten kunnen maken en ik behandel ze daar dus niet anders om en hun paarden al helemaal niet.
Jou niet negatief.. de TS denkt negatief, dat bedoelde ik..
Ik vind het écht associaal dat ze die laatste week niet heeft betaald, neem aan dat je d'r adres hebt? Gewoon factuur sturen hoor. Kom op zeg.. je werkt toch ook niet een week voor niks?
Dimple schreef:Negatieve kijk, klopt, maar helaas komt het vaker voor dan dat je denkt. Helaas...........
Ik vind een opzegtermijn heel normaal, maar dan mag je wel dezelfde service verwachten.
Toen ik had opgezegd, werd ik meteen met de nek aangekeken. Ben een dag later meteen gegaan..........