Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zunzuncito schreef:Urielleik had die opmerking van het houtskool niet goed gelezen "ruim van te voren testen", want ik weet niet welke malloot aangeeft dat dat een wondermiddel is, maar nu heb ik een bont paard.
En dat talkpoeder, se-ri-eus, moet dat wat doen? Hij gaat er heerlijk menthol achtig van ruiken maar dat is het dan ook wel weer.
wortelsussie schreef:En als dat allemaal niet werkt en je paard heeft niet een al te gevoelige huid kan je eens dreft proberen. Gewoon afwas middel. Daar kreeg ik de pis vlekken uit de witte vacht van. Je hebt maar onwijs weinig nodig en paard word er spier wit van. Wel goed uitwassen uiteraard maar das bij alles zo haha.
Zunzuncito schreef:Urielleik had die opmerking van het houtskool niet goed gelezen "ruim van te voren testen", want ik weet niet welke malloot aangeeft dat dat een wondermiddel is, maar nu heb ik een bont paard.
En dat talkpoeder, se-ri-eus, moet dat wat doen? Hij gaat er heerlijk menthol achtig van ruiken maar dat is het dan ook wel weer. Gelukkig wordt alles overstelpt door babygeur, want ik heb zijn benen met babyshampoo gewassen en dat ging goed. En zijn staart ís weer wit door biotex, ook een appeltje eitje. Maar die houtskool en talkpoeder, ik zie daar het nut nog steeds niet van in.
Zunzuncito schreef:Okee, maar je moet houtskool er dus echt uitwassen, niet eruit borstelen? Voor mij zou het handig zijn als ik geen water hoef te slepen, dat is er niet bij de wei. Houtskool was dus een prima idee, mits het binnen een paar uur eruit te borstelen zou zijn. Ik heb nu alleen zijn benen gewassen en dat was al een heleboel water wat er doorheen ging...ik wil niet weten wat ik aan water moet hebben als ik hem helemaal wil wassen.
Lara_Silver schreef:De foto's in je links zijn helaas niet zichtbaar.
Veulen84 schreef:Dat kan natuurlijk ook nog ja![]()
Nu nog iets verzinnen voor die gele vlek op d'r hals. Die heeft al zo veelbehandelingen gehad. Maar blijft stug zitten.