Ariebren schreef:Maar dat is juist het probleem.
Geld probleem, ik heb paarden.
100 m2 straten kost gewoon 500 euro aan 2de hands klinkers.
En zand krijg ik ook niet gratis, en het kraantje en wat je nog meer nodig hebt om een flink stuk te kunnen straten.
En zand op die goede kleigrond hier ??
Zal je toch een drainage aan moeten leggen.
Zand kost trouwens een 10 euro de m3.
Zal het heel simpel zeggen.
Een rijbak op kleigrond ben je tussen de 10 en 20.000 euro voor kwijt.
Als je het niet kunt betalen, waarom heb je dan paarden?
Als je het paard niet kunt geven wat het nodig heeft, waarom heb je dan paarden?
Je denkt altijd maar de wijsheid in pacht te hebben Ariebren, in meerdere topics stel je jezelf superieur op maar zelfs jij weet je paarden geen paardwaardig leven te bieden blijkt nu wel weer.
Misschien moet je jezelf dan ook maar wat meer onder de ''bokt-paardenmensen'' gaan rekenen; past je een stuk beter.
Ik heb inmiddels 3 vervelende pb's gekregen van mensen die mij verwijten dat ik hen verwijt dat ze geen hart voor hun dier hebben.
Dit zal dan ook mijn laatste post hier zijn; ik kan niet de wereld veranderen; ik hoop alleen dat de mensen die dit topic lezen gaan nadenken en zich realiseren wat hun paard(en) nodig hebben.
Jong,oud,sportpaard of shetlander,hengst of merrie...het maakt geen flikker uit.
Ik ben een gelukkig mens als ik onze kudde van 5 merrie's in het land zie hobbelen,lekker ontspannen,etend en altijd even vrolijk naar ons als baasjes, daar is het mij om te doen.
Off the record, ik heb mijn paarden niet in de bagger staan, ik sta op zandgrond en ik heb de afgelopen 6 jaar geen enkele keer koliek gehad