Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:hier staan ze sinds gisteren weer op stal, nu dus weer elke dag het lange wachten op de paddock. maar wel logisch want zitten hier in de randstad en alles is echt heel erg nat
Sanny_lief schreef:horsii schreef:hier staan ze sinds gisteren weer op stal, nu dus weer elke dag het lange wachten op de paddock. maar wel logisch want zitten hier in de randstad en alles is echt heel erg nat
Dat is nog laat. Hier staan ze al weer een maand op stal. Eveneens in de randstad. Het was werkelijk gevaarlijk bij ons, zo nat als het was. Dus helaas weer opgehokt met idd lange wachttijden bij de paddock!
Amalarab schreef:mijn land is ook aardig nat, maar om ze toch de ruimte (enigzins) te geven om de benen te kunnen strekken heb ik in de winter het natste afgesloten en het droogste mogen ze aan gort lopen.
ik heb geen paddock, maar anders is die natuurlijk ideaal voor de winter.
het kapotgelopen deel ziet er echt verschrikkelijk uit in de winter, maar het komt altijd weer goed, het blijft een wonder elk voorjaar
Focussed schreef:Sanny_lief schreef:
Dat is nog laat. Hier staan ze al weer een maand op stal. Eveneens in de randstad. Het was werkelijk gevaarlijk bij ons, zo nat als het was. Dus helaas weer opgehokt met idd lange wachttijden bij de paddock!
Hier hebben alle paarden een eigen paddock (of met z'n 2en of 3en net wat je wilt), dus nooit geen wachttijdEn ze worden er nog ingezet ook
En nog in de Randstad ook, wat wil je nog meer...