Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zosja24 schreef:ik heb de nieuwe huurder gesproken..
zo gauw het niet zo stormd halen we alles eruit het restand maar gohya ik vind het raar dat paul dat tegen jou zegt want linda heeft hem voor jou mail gebelt en hij zegt het tegenovergestelde maar dan over jou dus dat klopt niet
maar hij zegt tegen ons de zijde waar de huizen ziten is gemeente dat zijn de palen met prikkeldraad zoals je weet ik ga morgen nog een keer kijken van wat er van jou nog tussen zit maar waar prikkeldraad aan verbonden zit is van de gemeente
ik ga morgen alles bekijken en foto's maken wat eruit moet zodat we niet eerst hoeven te kijken van hoe of wat
je weet de kant van de koeien?denk ik als je me begrijp
van voor tot de helft a 3/4 naar achteren is van ons daarachter niet maar die hebben we er niet uitgekregen dus hebben we er vanmiddag palen van ons tussen jou stapel gelegt dat jij geen palen mist
de afgebroken palen die jij noemt zijn geen palen die in de grond stonden(als omheining)
dat zijn de palen die op een hoop achter in de weide lagen.
die al kapot net als balken die restand zijn van de oude stal die er stond toen jullie er waren
ik ga niet eerst palen breken van jou zonder het te zegen ...
dat veroorzaakt alleen meer ellende. dus heb ik de palen die ik er niet uitkreeg ook er niet uitgehaald.
je isolatoren hebben we ook geprobeer die lange maar die zitten er zo vast ingedraaid en paar zitten in die van de gemeente (de palen waar prikkeldraad op zit)
en die zijn zo doorgedraad dat je ze of er niet uit krijgt of ombuigt...
maar ik snap 1 dingen niet..
je hoeft maar 1 dag de nieuwe huurder te spreken om alles op te ruimen
dan heb je nog zat dagen daarna je gaat er niet dood aan kort af gezegt..
kun je niet op een zondag gohya?
ik ga hopelijk woensdag verder want morgen zit ik tot half 5 op school en daarna moet ik me eigen paard doen en ik voel me daar niet bepaald prettig in het pikke donker ben ook nog eens nacht blind (ik stel mij niet aan is helaas is het zo) er zit daar totaal geen straat verlichting dus dat is geen doen. ook geen stroomvoorziening anders had dat een oplossing geweest.
gohya graag zou ik antwoord terug willen want het begint te ver uit de hand te lopen
en je zal helaas voor jezelf wel met de nieuwe huurder rond de tafel moeten zitten over hoe of wat tis 1 malig en dan is alles voorbij dan kunnen er afspraken gemaakt worden want jij kan op die dagen niet en wij op andere niet