Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PowerReiner schreef:Hier kunnen we dan toch ook niks mee TS.
Hoe de details ook maar in elkaar zitten, doet niks af aan het feit dat vriendinnen elkaar niet zo laten stikken. Moeder van Truusje gebruikt jou gewoon om onder haar eigen verantwoordelijkheid uit te komen, Durven of niet, HAAR dochter!!
Wat betreft de hoeven....ik zou er ook niet gemakkelijk van weg kunnen lopen maar zoals Essie73 zegt, er zijn ook veel goedkopere oplossingen. Als je maar effe zoekt.
Balou_k schreef:Dat begrijpt ze zeker!
Ze heeft alleen geen geld voor voer en hoeven en dergelijke.
Ze heeft het veulen te koop gezet voor haar dochter, maar durft het niet zomaar te verkopen.
Zilfstar schreef:Ik heb getemd op de in mijn ogen afschuwelijke uithalen naar de meelezende moeder van Truus. niemand hier weet (behalve TS) hoe het leven van deze moeder geweest is en welke zorgen zij al gehad heeft om dochter. Lekker makkelijk praten dus dat ze graatloos is en de handen er niet zo vanaf mag trekken. Weten jullie veel wat ze al doorstaan heeft? Kan me voorstellen dat er een punt komt als moeder dat je zegt: genoeg is genoeg, ik kan niets meer. En ja ik ben zelf ook moeder.
TS sterkte ermee ik hoop dat je de stalhouder ingelicht hebt en dat die misschien ook nog manieren weet.
Zilfstar schreef:Ik heb getemd op de in mijn ogen afschuwelijke uithalen naar de meelezende moeder van Truus. niemand hier weet (behalve TS) hoe het leven van deze moeder geweest is en welke zorgen zij al gehad heeft om dochter. Lekker makkelijk praten dus dat ze graatloos is en de handen er niet zo vanaf mag trekken. Weten jullie veel wat ze al doorstaan heeft? Kan me voorstellen dat er een punt komt als moeder dat je zegt: genoeg is genoeg, ik kan niets meer. En ja ik ben zelf ook moeder.
TS sterkte ermee ik hoop dat je de stalhouder ingelicht hebt en dat die misschien ook nog manieren weet.
Zilfstar schreef:Maar daar hoeft niet heel Bokt een mening over te geven en zo hard op tafel te gooien, terwijl zij de hele familie niet kennen. Dat er wordt gezegd dat de ouders er iets aan moeten doen, ok. Daar ben ik het zelfs mee eens. Maar roepen dat ze die moeder wel even een schop willen verkopen vind ik ronduit belachelijk en agressief. En daar ging mijn Tem om. De agressieve houding richting moeder...
Balou_k schreef:Ik heb inderdaad een brief naar Truus voor de kosten.
Stalhouder heb ik wel verteld over de situatie, en dat ik niet aansprakelijk wil worden gesteld voor het pensioengeld.
Meer niet.. zit op telefoon reageert niet fijn.