Dierentondeuse bij de lidl

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kaat12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:49

haha zo iets verwacht echt niemand bij de lidl, mijn vriendin heeft er even geleden een hele set ( fleecedeken en bandages ) gekocht voor 10 euro, best wel mooi en ze staan echt super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 15:58

Ik weet dat ik een oud topic opdiep, maar wilde even melden: ze zijn er weer, de dierentondeuses bij de Lidl. Vijftien euro. Vanmorgen een exemplaar gehaald, want een kleintje leek me toch wel makkelijk voor hoofd en kootholtes.

Letsdunit

Re: Dierentondeuse bij de lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:06

Oh top ga ik even een nieuw halen, ik vind ze geweldig. Heb hem al dik een jaar maar de mesjes raken beetje bot.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:12

safina schreef:
Ik weet dat ik een oud topic opdiep, maar wilde even melden: ze zijn er weer, de dierentondeuses bij de Lidl. Vijftien euro. Vanmorgen een exemplaar gehaald, want een kleintje leek me toch wel makkelijk voor hoofd en kootholtes.

Deze ?

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... il&id=7439

Ben er wel benieuwd naar, ga morgen eens kijken of ze die bij ons ook hebben :)

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:20

Ja die zijn echt super !

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:23

Kan iemand mij vertellen of de kop er ook af kan en hij dan nog wel aan kan?

Paard is namelijk bang voor het geluid etc en voor 15euro is 't wel waard om mee te oefenen. :)

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:28

Kop kan er niet af maar hij maakt niet zoveel herrie oor, prima om mee te oefenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 20:24

Net uitgeprobeerd op het hoofd van mijn pony. Hij maakt weinig lawaai en er is prima mee te werken. Ik vind het een fijn apparaatje. Benen moet ik nog proberen. Kan er mooi de plekjes mee scheren waar ik met het grote apparaat niet bij kom of waar wat nauwkeuriger gewerkt moet worden.

Als ik hem zonder kunststof opzetstuk gebruik in de achterste stand, scheert hij ongeveer op dezelfde hoogte als mijn grote scheerapparaat.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 20:25

Die van mij is ook bang voor het geluid maar deze accepteert hij heel goed, erg fijn apparaat. Had niet door dat ze er nu al weer waren dus morgen gauw 1 halen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:15

hehe vandaag geweest en niet op gelet. Die wat ik nu heb is bot ben er nog steeds niet achter of en zo ja, waar ik de mesjes kan slijpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:20

Lynn_Nikita schreef:
hehe vandaag geweest en niet op gelet. Die wat ik nu heb is bot ben er nog steeds niet achter of en zo ja, waar ik de mesjes kan slijpen

Ik vrees dat dat net zo duur is als een nieuwe, slijpen. :D

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:25

Gaat ie ook lang mee? Wij hebben een Shetlander die in de winter wordt geschoren, alleen is bang voor het geluid... Doe je er trouwens ook niet heel lang over met zo 1?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:14

Hij is niet geschikt om een Shetlander mee te scheren heb ik ervaren afgelopen voorjaar. Echt alleen de benen of het kleine werk.Heb m toen weg kunnen gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:19

Daar zijn tondeuses sowies niet geschikt voor kan je beter een echt apparaat nemen :j eventueel paard een spuit tranquigel geven.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:27

Het waren de laatste restjes,maar zelfs dat redde hij niet.Mijn shet vind het scheerapparaat ook vreselijk,maar word al snel rustig als ik het apparaat heel zacht en voorzichtig op zijn lijf zet. Vaak worden ze al snel rustig van het trillen van het apparaat.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:29

Topic even globaal doorgelezen, klinkt veelbelovend, is 'ie echt zo fijn ja? Mensen die hem 2 jaar geleden of vorig jaar gekocht hebben, nog steeds tevreden?
Dan ga ik er denk ik ook eentje halen als ze er hier morgen nog zijn. Heb er nu eentje van de action, doet het op zich wel oke maar die heeft best wat moeite met o.a het derde oor van mijn haflinger scheren..

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:53

ik ga er morgen meteen halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:57

Ik heb de mijne nog steeds :) en hij doet het ook nog goed.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:01

Ik zag ze vandaag liggen. Heb getwijfeld of ik hem mee wilde nemen. Wil graag de benen op scheren van mijn paard. Nu leen ik telkens, deze leek mij wel voordelig. Moet die daar wel doorheen komen natuurlijk. Iemand ervaring?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:04

Hij kwam zelfs bij mijn haflinger door de benen :)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:08

Goed om te horen. Morgen maar eens langs de lidl!

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:15

Ook de "furmenator" van de Lidl is zeker de moeite waard om te kopen. € 4,99 terwijl een andere nepper al gauw € 12,- kost.

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:22

Vandaag ook gehaald, nav van het topic. Ben heel benieuwd, Bedankt voor de tip!

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:26

Hij is dus wel geschikt om de benen en hoofd mee te scheren, maar niet voor een heel paard. Zou je er wel een streep mee in de hals kunnen scheren? Bij een paard met niet al te dik haar?

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:47

Ik wilde vanmorgen het derde oor, oren en de baard van mijn haflinger bijwerken, maar de tondeuse die ik had (action mensen tondeuse) kwam en niet meer doorheen (derde oor).. Eerste stukje ging redelijk, daarna deed 'ie het niet meer. Haren kort afgeknipt maar zelfs die korte haren wilde hij niet fatsoenlijk afscheren. Pluis wat uit de oren stak ging er wel af, maar zijn baard wou ook niet meer... Vreemd wel, eerder ging het wel, enigszins moeilijk maar het ging, en heb hem pas een keer of 5 gebruikt denk ik..
Maar goed ben dus op de terugweg naar huis net gelijk even langs de lidl gefietst en er lagen er nog een hele hoop dus gelijk eentje meegenomen aangezien iedereen hier tevreden over het apparaat lijkt! :)
Bedankt voor de ervaringen en de tip, ik ben heel erg benieuwd, morgen mijn halve knip en scheerwerk gelijk maar even af maken met deze!