De ene heet Astra en wordt 7 jaar,
de andere Isaura en wordt 16 jaar.
2 verschillende types van zowel rijden als van karakter,
beide hun leuke kanten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissie schreef:Wij hebben op dit moment 4 shetlanders en 1 mini appaloosa;
- Doortje vd Rosepdreef 95 cm. zwart (12 jr)
- Iris vd Blikhalm 92 cm. vosbles (10 jr)
- Lundy vd Grebbe 96 cm. AP(zwart roan sjabrakbont) (8 jr)
- Nelson vd Grebbe 90 cm. Golden dun (5 jr)
- Paulien vd Grebbe 86 cm. Zwart bont (4 jr)
En 1 kwpn-er van 1.60 Desire (v. marinier) donkerbruin met een blesje en 3 witte sokjes. (18 jr)
Helaas is mijn oude pony Ciska 1.48 cm. vosbles afg. zomer overleden.(24 jr).![]()
Met het paard rijd ik vanwege zn gezondheid recreatief, met de shetlanders en mini ap fokken we, maar willen ook mee gaan mennen dit jaar
Yvonne19 schreef:Ik heb 1 eigen paard. Ik werk 40 uur per week dus heb ook geen tijd voor meer paarden, anders had ik er denk ik nog wel 1 bij. Ik zit er de laatste tijd aan te denken om een veulen of een jaarling te kopen (puur op papier) en die hier op te laten groeien en inrijden. We hebben lang genoeg en dan heeft me paardje ook gezelschap
animals"]
[quote="Yvonne19 schreef:Ik heb 1 eigen paard. Ik werk 40 uur per week dus heb ook geen tijd voor meer paarden, anders had ik er denk ik nog wel 1 bij. Ik zit er de laatste tijd aan te denken om een veulen of een jaarling te kopen (puur op papier) en die hier op te laten groeien en inrijden. We hebben lang genoeg en dan heeft me paardje ook gezelschap