jesito schreef:femiaans schreef:Ik kan prima lezen, ook dat er in het contract een maand opzegtermijn staat. (waar je sowieso niet eens een contract voor nodig hebt) Idd niets vreemd aan, maar je hebt je er wel aan te houden. Contractbreuk kan je niet zomaar plegen omdat iets je niet zint.
Niet als het je effe niet zint, maar als mijn paard met een ketting op stal staat en amper te vreten krijgt, dan is het niet dat het effe niet zint.
Er zat helemaal geen ketting rondom de stal, daar dreigde hij alleen mee.
LoveBaileys schreef:Mijn vriend wilde dit doen,ik persoonlijk niet, geef hem geen stuiver meer! maar toen ik mijn kast wilde inladen, gooide hij de zadelkamer dicht en kon ik er niet meer bij..deze staat daar nu dus nog..ben helemaal uit mn dak gegaan, het is immers MIJN kast..
Mijn vriend had het zo bedacht, : hij belt van de week naar de stalbaas, om te melden dat hij de kast op komt halen, gaat de beste man daar niet mee akkoord gaan we hem aangeven wegens het in bezit hebben van andermans goederen, en gaan we de kast verrekenen met de nog te ontvangen 175,- euro.
TS ik vind het jammer dat je nu alweer 'iets' achter de hand hebt. Ik vind jouw houding behoorlijk agressief overkomen in het hele gebeuren. Vanaf de eerste keer meteen maar dreigen en een grote mond opzetten. (politie, rechtszaak, KvK)
Sorry maar als stalhouder zijnde zou ik dan precies hetzelfde doen.
Behoorlijk dom ook dat je gister niet eerst je kast hebt opgehaald alvorens je paard op te halen, maar hé wie ben ik.
Verder ben ik het helemaal eens met Femiaans.