Jolliegirl schreef:Kortom, het schiet gewoon niet op...
de enige oplossing is om hem te kopen....als hij tenminste te koop is.
(Ik heb dat ook een keer gedaan...met zijn drieen,voor veel teveel geld natuurlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Langcara schreef:DAarom heeft de dierenpolitie dus geen zin: om te kunnen ingrijpen moeten er regels overtreden worden. en t.a.v. dierenwelzijn zijn die er nauwelijks. Als je een paard net genoeg te eten en drinken geeft dat hij nog net niet dood gaat, dan voldoe je al en kan de politie niets uitrichten. Veel mensen maken daar dankbaar gebruik van.
uryanne schreef:Ik heb het al eerder gepost, maar wat de een mishandeling/ verwaarlozing vind. Vind de ander het niet.
Dat is blijkbaar in deze situatie ook het geval. Ts vind het verwaarlozing, terwijl politie (en dierenarts???) dat niet vinden. En dan wordt het lastig...
uryanne schreef:Misschien komt het ook wel omdat TS goede tips van geinteresseerde en hun hulp aanbiedende mensen naast zich neerlegd en deze afbekt dat het dier al 9 jaar in de situatie is waarin hij is...
Mijn eerdere post was totaal niet vervelend bedoeld.
rommulus schreef:Langcara schreef:DAarom heeft de dierenpolitie dus geen zin: om te kunnen ingrijpen moeten er regels overtreden worden. en t.a.v. dierenwelzijn zijn die er nauwelijks. Als je een paard net genoeg te eten en drinken geeft dat hij nog net niet dood gaat, dan voldoe je al en kan de politie niets uitrichten. Veel mensen maken daar dankbaar gebruik van.
Dit is idd al 9 jaar het probleem