Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uryanne schreef:Ik vind het toch vreemd. Waarom moet alles anoniem? Als het dier echt verwaarloosd / mishandelt word, waarom dan anoniem?
Zeker degene die zegt 'al 9 jaar te vechten voor een dier'. Vreemd dat je het 9 (!) jaar laat duren.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je het zodanig erg vind dat je een topic opent op bokt, maar vervolgens ook zodanig bang bent dat je persoonlijk belang vooropstelt aan dierenwelzijn.
X__Trees schreef:Vind ergens wel dat de verantwoorlijkheid bij de staleigenaar ligt om ervoor te zorgen dat de paarden toch nog wat een paardwaardig bestaan hebben. Daar hoort een paard wat (minieme) beweging geven ook bij.
Tigra_ schreef:X__Trees schreef:Vind ergens wel dat de verantwoorlijkheid bij de staleigenaar ligt om ervoor te zorgen dat de paarden toch nog wat een paardwaardig bestaan hebben. Daar hoort een paard wat (minieme) beweging geven ook bij.
De staleigenaar is zeker (gedeeltelijk)verantwoordelijk. Die heeft toch zeker te zeggen wat er wel en niet kan op het terrein. Ik weet niet hoe grote stal het is. Maar zo'n staleigenaar vertrouw ik me paard niet toe. Gaat dan toch meer om het geld dat ze vangen dan het welzijn van de paarden.
X__Trees schreef:Tigra_ schreef:
De staleigenaar is zeker (gedeeltelijk)verantwoordelijk. Die heeft toch zeker te zeggen wat er wel en niet kan op het terrein. Ik weet niet hoe grote stal het is. Maar zo'n staleigenaar vertrouw ik me paard niet toe. Gaat dan toch meer om het geld dat ze vangen dan het welzijn van de paarden.
Helaas geen ongezien fenomeen in de paardenwereld..
Tigra_ schreef:Nee, maar onbegrijpelijk dat andere toch voor zo'n stal kiezen. Niets te nadelen van TS want die staat er pas net.
Maar ik zou er niet willen staan en dat zouden andere paardenliefhebbers ook niet moeten willen.
janouk schreef:@ts
ik blijf erbij; "gehoord van een meisje"??? rondvragen op stallen geeft indianenverhalen/roddels. Waarom vraag je niet gewoon aan de staleigenaar hoe het zit? Dan hoor je het uit eerste hand. Daarna kan je altijd nog besluiten wat je gaat doen.