Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindadc schreef:PAARDENVLEES IS HET ENIGE VLEES DAT NIET GECONTROLEERD WORDT!!!
De meeste slachtpaarden zijn wedstrijdpaarden en die worden volgespoten met "doping" om goed te kunnen presteren. Aangezien er op paarden geen controle is, komt dit produkt recht in jouw lichaam terecht alsof het in jouw arm wordt gespoten!
Franca"]
Nee ik eet geen paardenvlees. Ik kan het gewoon niet. Ik eet ook geen konijn, lam, kalf etc.
[/quote]
ook geen kuiken?
[quote="lindadc"]
PAARDENVLEES IS HET ENIGE VLEES DAT NIET GECONTROLEERD WORDT!!!
Er zijn strenge controles op runderen enz... (hormonen...)
[/quote]
klopt dus weer niet, rund is het vlees met de meeste hormonen etc etc, bij varkens is het niet mogenlijk door de controles, maar bij paard, er zijn hier geen paarden vlees fokkers in nederland, ik heb paarden vlees van fammilie van mijn eigen paard op, deze stond in een kudde en kregen biologische landen om op te lopen]
[quote="runningkawa"]
En dan moet je helemaal niet weten wat er in een knakworst gaat
Maar als je het niet weet, blijft het lekker
[/quote]
Bij mijn weten zit er alleen rotzooi in kroket, en frikandel idd alleen vet (geen rotzoooi)
[quote="Feetje"]
Ik eet geen paardenvlees omdat ik het niet lekker vindt.
Wel eet ik ander vlees zoals koe, varken, kip en vis.
Geen schapen of geitenvlees.
[/quote]
geen shoarma?
[quote="leoni schreef:als je een echte paarde freak bent eet je het niet.. vind ik.. je eet toch ook niet je eige vriend(in) op
Jessie88 schreef:Ik eet geen paardenvlees, no way! Brrrr... In frankrijk zie ik altijd veel paardenvlees liggen in de supermarkten ==> dan begint mijn bloed echt te koken en kijk ik heel pissed naar mensen die het vlees kopen.Ik ben het eigenlijk ook wel eens met xxlindaxx!
Citaat:Citaat:runningkawa schreef:
Bij mijn weten zit er alleen rotzooi in kroket, en frikandel idd alleen vet (geen rotzoooi)
runningkawa schreef:Citaat:Citaat:runningkawa schreef:
Het is allemaal gecontroleerd vlees, dus niks ongezonds, maar je wilt soms niet weten van wel deel van het beest
Stephany schreef:Ik kan het gewoon niet door mijn keel krijgen...ik weet dat het "tussen mijn oren zit", want sommige andere vleessoorten lust ik wel!
Maar als ik weet dat het paardenvlees is lijkt het wel of mijn maag daarvan omdraait.....