Hegron haarserum.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:48

01San schreef:
Ik ben er tevreden over :)

Ik ook

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 15:06

rommulus schreef:
Voor de mensen die dan gaan aangeven dan heb je het verkeerd gebruikt is mijn vraag wat kun je er verkeerd aan gebruiken ???

veel te veel gebruiken en het niet op laten drogen voordat je op buitenrit gaat zodat al het vuil er aan vast plakt en klitten veroorzaakt.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:35

Het was Inmiddels droog ;)
Hoe dan ook het was nooit gebeurd met cm ;)
Nat, droog, in de klit, op rit in de stal met of zonder zweet had niet uit gemaakt
vingers er door en het is uit de klit

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:47

Ik vindt het opzich wel lekker spul, had laatst eentje gekocht maar ik moet er wel veel van gebruiken. Hiervoor gebruikte ik bio silk die vind ik beter maar de prijs is ook hoger daar in tegen is die weer wel zuiniger in gebruik als het serum van de action.

Zidore

Re: Hegron haarserum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 03:15

Snap niet dat jullie er allemaal veel van (moeten) gebruiken. Dan wordt het idd vet en een kliederzooi
Ik heb aan een paar pompjes genoeg hoor!

Je moet het gewoon heel goed verdelen.

CM is wat dunner en daardoor verdeelt het makkelijker, maar omdat dit zoveel goedkoper is gebruik ik alleen nog maar het serum van de action.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 06:58

Ik gebruik voor zijn staart een stuk of 5 pompjes. En zijn staart is echt mega dik. Voor zijn manen denk 3 pompjes en dat is ook echt een super dikke lange bos haar. Ben er heel tervreden over. Geen idee waarom het niet werkt bij sommige paarden.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:20

ik gebruik voor zijn staart 4 en voor zijn manen 2 pompjes, dit doe ik eens in de 2 weken vaker is niet nodig (paard staat 'szomers 24/7 en 'swinters 12/7 buiten), ik ben nu bijna een jaar na aanschaf verder en heb nu nog een kwart flesje over, dus ik vind het juist heel zuinig in gebruik.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:49

de hairrepair spray werkt trouwens niet ontklittend, ik had daar 1 flesje van gekocht om te proberen, aangezien ik ook nog equistar heb ( jerrycan) heb ik in mijn flesje equistar een scheutje van die spray gedaan, geeft net wat extra verzorging voor de haren en ruikt ook lekker

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:36

ik heb het nog nooit gebruitk
1

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:37

moet je eens doen

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:39

okey maar wat gebeurd er dan waar helpt het tegen?
en hoe moet je het doen?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 22:40

ylva538 schreef:
okey maar wat gebeurd er dan waar helpt het tegen?
en hoe moet je het doen?

topic lezen?????????????????

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:42

gedaan!
Helpyt tegen de klit en gaat glanzen maar daar kan je ook antiklit voor gebruiken

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 22:43

ylva538 schreef:
gedaan!
Helpyt tegen de klit en gaat glanzen maar daar kan je ook antiklit voor gebruiken

ja en vele vinden dit beter werken en het is ook nog eens goedkoper

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:43

okey

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:38

Ik heb nog even een vraagje, n.a.v. deze tips wilde ik ook het hair serum kopen, maar helaas kon ik die niet vinden bij de Action. Wel 'Haircontrol hairmilch'van hetzelfde merk. Moet ook gewoon in droog haar en is ook voor glans staat er op. Heeft iemand dit ooit gebruikt? Ik heb het nu gekocht, maar weet dus niet of dit wel net zo goed werkt als dat serum...

Deze heb ik nu:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mexx op 14-02-12 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 10:59

geen idee of dat werkt, kwestie van proberen of proberen te ruilen voor deze.

Afbeelding

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:02

Ruilen heeft geen zin, dat hair serum stond er namelijk helemaal niet. Ik ga het maar gewoon proberen dan, werkt het niet kan ik het altijd nog in mijn eigen haar smeren ;)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:02

Zidore schreef:
Snap niet dat jullie er allemaal veel van (moeten) gebruiken. Dan wordt het idd vet en een kliederzooi
Ik heb aan een paar pompjes genoeg hoor!

Je moet het gewoon heel goed verdelen.

CM is wat dunner en daardoor verdeelt het makkelijker, maar omdat dit zoveel goedkoper is gebruik ik alleen nog maar het serum van de action.

Ik denk dat het er aan ligt wat voor haar je paard heeft. Ik moet voor de staart heel wat pompjes hebben wil ik die gewoon goed door kunnen borstelen. Met wat ik eerst gebruikte was 2 druppels genoeg en verdeelde zichzelf erg goed en blijft ook vele malen langer zitten naar mijn mening. Ik heb een aantal maanden geleden gekocht en nog niet zo gek vaak gebruikt maar er zit nog maar een kwart in.
Zelfde met de manen, na paar dagen merk je niet meer dat het er in zit. Het is dat het goedkoop is maar ik twijfel nog of ik het blijf gebruiken wat ik dus eerst gebruikte is heel stuk duurder daar in tegen doe ik daar wel zo'n anderhalf jaar mee.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:14

rommulus schreef:
Heb niet het hele topic uit gelezen maar ik gok dat ik een van de weinigen ben hier die het rommel vind :o
Het is duur in verhouding en geeft minder resultaat dan cm
Ik er zo slecht over te spreken dat ik deze rommel niet meer in de buurt van mijn paard wil :o

Voor de mensen die dan gaan aangeven dan heb je het verkeerd gebruikt is mijn vraag wat kun je er verkeerd aan gebruiken ???

Nee hoor :n ik vind het ook rommel.
Het is veel duurder in gebruik als je het vergelijkt met CM :) en werkt het veel minder .
CM gebruik ik eens in de twee weken. Dit serum zou ik eigenlijk 2 keer per week moeten gebruiken :n en alles wordt er moddervet van.
Minder gebruiken werkt niet, dan is maar de helft ontklit.

Vind het ook ongelovelijk stinken trouwens :+

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:36

Ik ben er ook absoluut geen voorstander van :n Hieronder heb ik even wat voor-/nadelen - die ik heb waargenomen - onder elkaar gezet:

Hegron haarserum:
- Ik moet zo onderhand een kwart van het flesje opmaken, wil ik manen, staart en sokken doorkambaar krijgen.
- Het pompsysteem vindt ik niet fijn werken: je moet iedere keer weer even wachten totdat het pompje weer geheel boven is en je weer een kleine hoeveelheid op je hand kunt pompen.
- Lijkt goedkoper dan Cowboy Magic maar is het uiteindelijk niet: ik moet meer en vaker het serum gebruiken, waardoor ik er dus korter mee doe.
- Het is vrij vettig spul.

Cowboy Magic:
- Aan een grootte van een 2 euro munt heb ik genoeg om de staart zeer gemakkelijk doorkambaar te krijgen (alle 4 de sokken hetzelfde en voor de manen heb ik nog wat minder nodig).
- Na 1 ''Cowboy Magic-behandeling'' blijven staart, manen en sokken zeker 1 1/2 week goed doorkambaar
- Met een fles van 472 ml doe ik zeker 10 maanden :), dus is het in verhouding met het Hegron haarserum veel goedkoper!

Ik blijf dus mooi bij Cowboy Magic: ik kan gewoon niet meer zonder :D

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 17:33

weet je wat ook werkt: een beetje wasverzachter met water in een plantenspuit doen en op de staart spuiten. Wordt er zacht en goed doorkambaar van!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:01

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:29

Los van of het nu uiteindelijk goedkoper is of niet, het werkt wel ...
Bij mijn ene pony was ik nog niet 100% overtuigt, staart zag er wel goed uit maar je merkte niet zoveel verschil zeg maar. Maar met de nieuwe :oo Is wel al even geleden gebeurd maar heb gezien dat ik nog geen foto's had geplaatst dus bij deze..

Voor:
Afbeelding

(zoals je kan zien veel staart, maar allemaal in klitten/plukken/strengen bij elkaar)

Na:
Afbeelding

(moest eigenlijk ook nog geknipt maar had de schaar niet bij :+ ).

En dit eigenlijk in vrij weinig tijd (gelukkig maar, want pony is nog niet helemaal happy op de poetsplaats) en met vrij weinig verlies van haren naar mijn mening .. Dus tevreden ben ik wel ... Heb er sindsdien wel niks meer aan gedaan met dit winterweer :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:24

Vind het heerlijk spul. Stinkt alleen iets te veel, maar dat geeft niet. De staart word echt doorkambaar en hoef maar weinig te gebruiken.
Had trouwens het grijze flesje. Was ook nog bevroren met het weer van vorige week. :D