Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Na slechts een week op schone, droge ondergrond zijn zijn straalkanker-verschijnselen nagenoeg verdwenen (!). Er groeit weer gezond hoorn en hij heeft geen 'bloemkool' meer in zijn straalgroeven. Ik ben zelf verbaasd hoe snel dat is gegaan. Hij had sinds juni 2011 problemen en slechts een week na de verhuizing zijn die zo goed als verdwenen. Iedereen mag daarover zijn eigen conclusies trekken; ik weet voor mezelf genoeg. Ik vind het nu jammer dat ik het niet gedocumenteerd heb.
Sammyoo schreef:Uiteindelijk bepaal je als eigenaar zelf waar je je paard stalt. Die is er verantwoordelijk voor als het paard in de drek staat. En kennelijk kunnen ze het wel maken om 310 euro voor de stalling te vragen aangezien er eigenaren zijn die het willen betalen.
Sammyoo schreef:Uiteindelijk bepaal je als eigenaar zelf waar je je paard stalt. Die is er verantwoordelijk voor als het paard in de drek staat. En kennelijk kunnen ze het wel maken om 310 euro voor de stalling te vragen aangezien er eigenaren zijn die het willen betalen.
Er staan ook best wat filmpjes op YouTube.