Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
raar paard, vooral omdat ze gewoon met een ander paard buiten gaat en die buiten blijft.
Toch, de paarden op mijn oude stal zien er allemaal heel goed uit, hebben uit verveling nog niks gesloopt of schoppen geen herrie, omdat zij dat gewend zijn. Ik heb het hier btw over boerderijen, dan gaan de beesten gewoon niet het land op, omdat ze het stuk trappen en in de zomer dan niks meer over hebben. In de winter is het dus gewoon even bikkelen, maar daarna kunnen ze wel voor een veel langere periode 24/7 het land op + schuilmogelijkheid. MightyJoe schreef:Coeur,
Nou ik denk dat je paard er anders over denkt dat jij de beste stal hebt.. Mijn paard staat ook niet aan huis. Maar heb gewoon gevraagd van de mensen daar of hun hem naar buiten willen doen.. En hoezo er is voor hem geen weide? Hoezo is er dan wel een weide voor jou ruin? Dat jij je paard het beste kent heeft niets te maken dat een paard sowieso 8 uur per dag buiten hoort..
.
Dat er in de winter wat minder lang naar buiten kan, kan ik begrijpen. Maar helemaal niet buiten? Komop, zo moeilijk toch niet? Stukje weide afspannen, paddock maken, bak in stukken verdelen... Ach wees blij met je binnenbak waar je ruiter kan zijn, mijn dieren kunnen paard zijn.