ma: gesloten
di - woe - do - vrij: open tot een half uur na het stoppen van de lessen
za: tot 18u
zo: enkel open voor pensiongasten, en voor 18u buiten.
Ik heb 2 maandagen op 4 dat ik niet moet werken... dus 2 dagen dat ik een volledige dag op stal zou kunnen rondhangen en dit was niet mogelijk op die stalling.
Doordeweeks gesloten een half uur na het stoppen van de lessen. Als je 's avonds wilde rijden, moest je dus mee doen in de lessen, en dan vlug vlug vlug alles in een half uurtje opgeruimd krijgen en buiten. Dus zowel je paard uitstappen, even de benen afspuiten en je spullen wegbergen. Meer dan eens werden de lichten uitgedaan als je nog je spullen in je kastje aan het proppen was.
En de lessen op donderdag vielen op een gegeven moment weg, waardoor ik dus om 19u30 al aan een gesloten deur stond, terwijl ik op voorhand had aangegeven mijn paard te willen rijden.
zaterdag gesloten om 18u... terwijl hun groepswandeling vertrok om 16u30. Ik was vaak de enige die mee ging, waardoor het wel eens wat durfde uitlopen (hé, dat lijkt me een leuk pad, gaan we niet eens die kant op?) zodat je dus ook weer als een bezetene je paard moet afzadelen, afspuiten, en materiaal weg steken.
Op zondag werd je al kwaad aangekeken als je er nog rondliep om 17u, terwijl je er tot 18u mocht zijn

Alles stond er ook achter slot en grendel (ook de paarden) als er brand uitbrak konden de dieren geen kant op...
Waar ik nu sta zijn er geen openingsuren. Je mag komen en gaan wanneer je wil, ook om 3u 's nachts, zolang je rekening houdt met de omgeving. Je moet natuurlijk de radio niet knoeihard aansteken zodat iedereen zijn bed uitgetrommeld wordt. Tijdens de zomer zouden de staleigenaren zelfs om 22u hun paard nog opzadelen voor een wandeling

Het enige wat nu achter slot en grendel zit, is het materiaal. De paarden staan in groep en kunnen vrij het stalgebouw binnen en buiten lopen. Dus ook bij brand staan ze veilig en kunnen ze de weide op.