Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Maar je paard kan er wel even lekker de benen strekken. En wat ik helemaal ideaal vind, is dat niemand ze meer in de paddocks buiten durft te zetten, waardoor de mijne heerlijk heel de tijd kan blijven staan
. Heb ook een jong paard, dus wil niet iedere dag rijden en nu heeft ie een paar dagen in de week vrij, een paar keer opjagen/longeren en een paar keer rijden. Ideaal!
. CharlyBrown schreef:jammes schreef:Vind het nogal vervelend hoe er door de stalgenoten van CB wordt gereageerd.
CB vraagt gewoon hoe het er op andere stallen aan toe gaat. Mag dat soms niet? Ik zou bijna denken dat jullie aandelen in die stal hebben. Erg flauw.
Dank je wel!
Ik vind het ook vervelend...

. Mijn vorige stal werden de paarden over het beijsde erf in beijsde paddocks gegooid. Als je 1 x in je leven hebt gezien hoe een paard op het ijs met alle vier de benen zijwaarts onderuit kan gaan, dan sta je wel doodsangsten uit. Dus in dit geval ben ik dan weer blij dat mijn paard staat waar ze nu staat ook al zijn de mogelijkheden beperkt. Wendy1978 schreef:(dat zijn dus voor mij de redenen dat ik op een kleine stal sta, dat gezever en gezeik altijd)

)