Flink balen.. (haha leuke woordspeling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Met zoveel hooi op een dag, kan je dan niet beter rollen gaan gebruiken?
DubbelDun schreef:Buiten het aantal kilo's in zo'n baal moet je ze ook kwijt kunnen.
bugpluisje schreef:russel schreef:Met zoveel hooi op een dag, kan je dan niet beter rollen gaan gebruiken?
ja daar heb ik ook al aan zitten denken, maar als je kijkt naar de kilo's in zo'n baal en ik vergelijk dat met mijn hooibaaltje qua kosten dan lijkt het bijna net zo duur te blijven. Tenzij ik natuurlijk een baal van 300 kilo neem maar dat eten mijn 2 paarden niet vlot genoeg op. Dus weet het ook niet, ben ook al aan het zoeken geweest en ook bereid met mijn trailer op en neer te rijden een aantal keren om het wat goedkoper te krijgen (gelukkig rijd de auto op gas)
Dus als iemand nog wat weet in Tilburg omgeving, laat het vooral horen
Citaat:ja daar heb ik ook al aan zitten denken, maar als je kijkt naar de kilo's in zo'n baal en ik vergelijk dat met mijn hooibaaltje qua kosten dan lijkt het bijna net zo duur te blijven. Tenzij ik natuurlijk een baal van 300 kilo neem maar dat eten mijn 2 paarden niet vlot genoeg op. Dus weet het ook niet, ben ook al aan het zoeken geweest en ook bereid met mijn trailer op en neer te rijden een aantal keren om het wat goedkoper te krijgen (gelukkig rijd de auto op gas)
Dus als iemand nog wat weet in Tilburg omgeving, laat het vooral horen