Ik begrijp niet waarom jullie nu met z'n allen TS zitten af te zeiken, en niet zuinig ook. Ook dát is een schoolvoorbeeld van de maatschappij.
Iedereen probeert van het goede van de buurman uit te gaan, maar je kent het verhaal niet. Als de buurman echt zo goed was, had hij TS hier op z'n minst over gecontacteerd.
Ik probeer zelf ook altijd van mensen het goede in te zien, ook naar m'n ouders toe als die ergens over roddelen. Wat werd me laatst gezegd: "Hou toch eens op van iedereen het goede in te zien!" Het is gewoon een fact dat er ook rotte appels zijn. Dit ging over iets waar m'n ouders goed van wisten hoe het zat, en ik niet... Is dit niet een vergelijkbare situatie?
Nee, het is niet slim dat TS de draad heeft doorgeknipt. En ja, als de paarden niet van de struiken eten, komen ze er waarschijnlijk ook niet in de buurt. Maar god mag weten wat daar 's nachts allemaal gebeurd.....
Soms kan het gewoon niet goedschiks, en ik geloof niet dat iedereen hier altijd alles goedschiks heeft opgelost of zal oplossen.
TS, Voor een afrastering van 2m moet je een vergunning, je zou de gemeente kunnen contacteren en het verhaal uitleggen. Met je wijkagent overleggen over hoe nu verder.
En ik duim voor een goede afloop met deze boeman
)