Geld kwijt of nog andere opties?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:55

Ik hoop inderdaad dat de zaak nu afgehandeld wordt, maar blijf erbij, eerst zien dan geloven!

Ik hou jullie op de hoogte!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:00

josie schreef:
Ik zou niet meer reageren op Spuckyboy (door niemand).
Iemand die Nederlands kan lezen of het zich voor laat lezen, kan ook de moeite nemen om het, of zelf in het Nederlands er neer te zetten, of diezelfde persoon die het vertaald het er te laten neer zetten.

Helemaal mee eens. Laat die luie Duitser maar de moeite nemen om Nederlands te leren.

Verder ben ik voor TS iig blij dat ze weg is bij die stal. Als er mensen op deze manier gewaarschuwd kunnen worden voor de praktijken van de stalbaas is het alleen maar mooi. Ik ben ook bang dat je je geld niet terugkrijgt, oplichters zullen er helaas altijd rondlopen.

volbloedje78

Re: Geld kwijt of nog andere opties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:09

Ha Nienke,

nou, ben blij dat het erop lijkt dat de zaak achteraf toch nog afgehandeld wordt. Kun jij er wat dat aangaat misschien ook een punt achter zetten als je begrijpt wat ik bedoel.
Verder heb ik me best geamuseerd en verbaasd over sommige reacties hier op dit topic, wij als ervaringsdeskundigen weten hoe het zit in elk geval toch?
Succes!!

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:11

Ik heb dezelfde pb ontvangen en wacht met spanning af

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:14

nou succes dames maar ben ik nou de einige hier die er nogal seceptisch over is.

Nu kan het wel ineens allemaal en dan nog

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:23

Nou heb alles met begeleiding van een 1,5 ltr fles cola en een zak chips gelezen. Even alle gekheid op een stokje.

Wil even zeggen dat ik het SUPER voor Nienke en geloof nog wat meer mensen dan nu eindelijk geregeld wordt. Vindt het trouwens ook zeer GOED van je dat je zo eerlijk bent en ook aangeeft als ze betaald hebben. Heel veel suc6

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:42

@ Nienke, ik vind dat jij nog heel netjes gebleven bent, petje af hiervoor. Hopelijk komt ze nu haar belofte wel na en heb je vandaag of uiterlijk maandag toch het geld op je rekening staan, dit geld natuurlijk ook voor manueeltje!

@ duits sprekend persoon :P
Ik vind het asociaal dat je in het duits blijft posten ondanks herhaalde opmerkingen dit aub niet te doen. Als je nou nog wat toe te voegen had dan zou ik het misschien nog wel door de vingers willen zien. Jij bent Nienke aan het vallen dat ze kan worden aangeklaagd voor smaad/laster terwijl zij helemaal niks fout doet ( in mijn ogen ) jij echter bent haar wel lastig aan het vallen door dingen te vertellen die volgens meerdere mensen niet waar zijn en totaal onrelevant.

Daarbij heb ik een hekel aan die duitse opvatting wat jij hebt. Ik woon zelf 2 km van de duitse grens maar weiger om deze reden ook maar 1 woord duits te spreken. Duitsers kunnen zich net zo goed aanpassen, duits is nog steeds geen wereldtaal en heel veel nederlanders spreken ook geen duits. Maargoed dit is ook offtopic.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:04

Elke keer heb ik met verbazing dit topic weer bijgelezen..
Nienke en Manueeltje, ik hoop dat jullie eindelijk je geld terug krijgen. En ik ben het met de rest eens dat jullie je ontzettend netjes hebben gedragen, en goed rustig zijn gebleven. Dat zou ik niet kunnen volhouden, als ik sommige reacties hier in het topic lees.

Spuckyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:22

@twinducklin

@ duits sprekend persoon :
Ik vind het asociaal dat je in het duits blijft posten ondanks herhaalde opmerkingen dit aub niet te doen. Als je nou nog wat toe te voegen had dan zou ik het misschien nog wel door de vingers willen zien. Jij bent Nienke aan het vallen dat ze kan worden aangeklaagd voor smaad/laster terwijl zij helemaal niks fout doet ( in mijn ogen ) jij echter bent haar wel lastig aan het vallen door dingen te vertellen die volgens meerdere mensen niet waar zijn en totaal onrelevant.

Schade, wie Intolerant doch einige User hier sind. :(
Ich kann zwar niederländisch lesen, dass heist aber noch lange nicht, dass ich es auch schreiben können muss. Und ausserdem ist die deutsche Sprache nicht sehr weit entfernt von der euren.
Schade, dass man deshalb hier aufs übelste beleidigt wird. Wer hat keine Lust hat, meine Kommentare in deutsch zu lesen, der soll es halt lassen oder sich selbst die Mühe machen, es ins niederländische zu übersetzen. Es steht auch nirgendwo, dass es nicht zulässig ist, Kommentare in deutsch zu posten. *D

Het kwaad, zoals onverdraagzaam is één of andere gebruiker hier niettemin.
Ik kan Nederland lezen dat heist het niet nochtans nog genoeg is dat ik het moet kunnen ook schrijven. En daarnaast is Duitstalig niet zeer verre van uw.
Het berokkent dat daarom hier op het slechtst wordt beledigd. Who heeft geen wens moet mijn commentaren in het Duits lezen dietot het moet weggaan om zelf het probleem tegen te houden of te maken om het in Nederland te vertalen. Het zich bevindt niet overal ook dat het niet toelaatbaar, becommentariert in het Duits aan posten is.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:27

Sorry maar als je op een nederlands forum komt doe je gewoon je best om in het nederlands te schrijven gaan en niet in het duits. Dat wordt iig gewaardeerd en begrepen. Nu is/lijkt het gewoon asociaal en vooral wat je te vertellen hebt, voegt helemaal niks toe!
Ons duits is misschien net zo als jou nederlands maar daarom zitten wij op een .nl en niet op een .de ;)

Maar je hebt gelijk josie, hier moet niet meer opgereageerd worden.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:39

Josie heeft gelijk, maar kan het niet laten.....
Duits is lang niet voor iedereen gangbaar! En ook iet vergelijkbaar. Dat jij, omdat jij geen NL kan schrijven maar perse wilt reageren, maar verwacht dat iedereen dan maar dyuits moet lezen vind ik nogmaals gezegd echt arrogant. En sorry, als wij op een NL forum geen duits willen lezen moeten we het maar zlef vertalen maar weggaan....heel fout dat je dat hier zegt. Bah. En dan zeggen ze dat fransen chauvinistisch zijn.

Spuckyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:45

@AaronYve

Unglaublich!!! So was engstirniges habe ich noch nicht erlebt. Einfach nur intolerant und unprossefionell.
Schön, dass nicht alle Niederländer so sind.

|( :( Unbelievably!!! Zo geen wat engstirniges ik nog heb ervaren. Eenvoudig slechts op een onverdraagzame manier en unprossefionell.
Prachtig dat niet alle Nederlanders als dat zijn. :9

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:46

:Z

Edit:
Waarom is dit topic trouwens nog niet op slot? Met een aanvallende duitser en een heleboel offtopic gel*l? Normaal wordt alles op slot gegooid en dit blijft gewoon open, snap er niks van.

Moet het ook in het duits spucky :+

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:50

Mooi dat er schot in de zaak zit!

Ik ga maar eens wat Nederlands schrijven op 'mijn' Franse forum.Kijken wat ze er van vinden :P

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:56

@ spuckyboy

Jij vind ons ongelooflijk omdat wij vinden dat jij nederlands moet typen op een nederlands forum?
Terwijl jij vind dat wij maar duits moeten kunnen lezen, omdat jij moeite hebt met nederlands schrijven ( net zo goed als veel van ons met jouw tekst lezen ). Hoezo de pot verwijt de ketel dat hij zwart is ?

Btw ik volg het advies van Jose van nu af aan en reageer niet meer op jouw duitse antwoorden.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:14

ach spuckboy je Nederlands is niet goed maar met duitse woorden en engelse willen wij jou ineens wel beter en makkelijker begrijpen..fijn dat je je toch beetje wilt aanpassen.

Je Nederlands zal wel met sprongen vooruitgaan op zo'n site

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:20

Wat een gezelligheid in dit topic. Men kan elkaar blijkbaar niet normaal en respectvol met elkaar omgaan en op elkaar reageren.
Daarom een slotje voor overleg.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:06

Het topic wordt definitief gesloten. Dit in overleg met het team en de TS.
Toch wil de TS nog een laatste reactie kwijt, dus namens NienkeKara;
Citaat:
Bij deze wil de TS(NienkeKara) graag vermelden dat haar geld is terug gestort!
Ze is blij dat het inmiddels geregeld is.
Voor haar kan het hoofdstuk gesloten worden betreffende deze stal.
Ze genieten nu samen van de nieuwe stal waar ze inmiddels staan.
Toch wil ze graag nog mededelen;
"Iedereen nogmaals bedankt voor alle info en adviezen en de steun die ik van jullie heb mogen ontvangen!"

Moderatoropmerking:
Aangezien dit alles nu is afgehandeld zal dit topic voor verdere discussie gesloten blijven.