Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kazary schreef:Phara, als die mensen voor jou zijn verantwoording hadden genomen had het diet geleerd wat een kudde was en had jij nu dat probleem ook niet.
Als die wet er gaat komen hebben we uiteindelijk meer kans dt er minder paarden zijn die niet snappen hoe ze paard moeten zijn.
Krips, dat recht zou er wel mogen zijn.
Er zijn ook mensen die denken dat ze super voor hun kind zorgen, maar toch word het uit huis geplaatst.
Mensen zijn soms blind en een ander moet daar soms voor ingrijpen.
(Die tuin is van de buren schuin achter. Dus grenst met het achterste stuk. Zo'n 30tal meter denk ik. En Ex ging dan helemaal vooraan staan, dus dan stond hij zo'n 70 a 80 meter van hem verwijderd
)
Samen buiten is geen probleem, maar ze binnen halen
(heb mijn moeder er eindelijk van overtuigd dat ze allebei honderden kilo's wegen en dat ze echt wel tegen een stootje kunnen, dus dat ze gerust een beetje mogen knokken om aan elkaar te wennen en te bepalen wie op welke plek hoort....) essiedepessie schreef:poes schreef:Ook een hengst kan bij een maatje, maar snap wel dat dat nog ergens een uitzondering is.
Sja sliding plates: die kies jij om te zetten, niet je paard hoor.
Ja en? je kunt moeilijk stops maken zonder plates.
feit is gewoon dat als ze er een trap mee uit delen dat de schade aanzienlijk is.
Mijn vader wilt er absoluut géén shetje bij. en een geit? Tja. Mijn pony vind het geweldig als er een ander dier bij is, en dan wil ze hem/haar ook gelijk besnuffelen.
Maar dat andere dier vind dat helemaal niks. we hebben het al een keer geprobeerd met een geit. alleen die geit vind het niks die rent weg terwijl ze wel is opgegroeid met paarden.
dan hoef ik geen uur te rijden op mn pony om bij de manege te komen. ( nee mijn ouders vinden het niks om een trailer te kopen. omdat ze ijzers heeft ofzo??? )
*Hoop,Hoop*

) Welshcobfan schreef:Denk wel dat de hengst enorme lol heeft als hij in een kudde staat van alleen maar merrie's![]()
![]()
![]()
(alhoewel... merrie's kunnen flinke krengen zijn)

)