Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MarvanTom schreef:Beenbescherming in de wei...
Mja.![]()
Zolang je paardje geen topper is, waarom dan wel ?!?
Topper in de zin van: NK, EK, WK materiaal dan.![]()
Een huis,tuin en keuken of wannabe -bovenstaand paardje laat je toch gewoon vrij lopen?!?
Sommige bescherming begrijp ik nog wel: vliegentop bij geen manentop voor de ogen, exceemdeken, zonnebrand bij witte snoetjes, maar verder...
Magnummm schreef:MarvanTom schreef:Beenbescherming in de wei...
Mja.![]()
Een huis,tuin en keuken of wannabe -bovenstaand paardje laat je toch gewoon vrij lopen?!?
Sommige bescherming begrijp ik nog wel: vliegentop bij geen manentop voor de ogen, exceemdeken, zonnebrand bij witte snoetjes, maar verder...
En waarom zou een 'toppertje' dan wél met bescherming om moeten lopen?

Magnummm schreef:Daarom heb ik altijd medelijden met die 'toppers'; omdat ze nauwelijks buiten komen.. Paarden die vaker buiten komen, mankeren over het algemeen minder vaak iets!
erleyne schreef:Magnummm schreef:Daarom heb ik altijd medelijden met die 'toppers'; omdat ze nauwelijks buiten komen.. Paarden die vaker buiten komen, mankeren over het algemeen minder vaak iets!
Helaas weet ik uit eigen ervaring dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Soms is het gewoon een kwestie van domme pech. Ik vind dat altijd zo'n naar vooroordeel, ook een paard dat elke dag op de wei staat kan zich ineens lelijk verstappen.
Magnummm schreef:MarvanTom schreef:Beenbescherming in de wei...
Mja.![]()
En waarom zou een 'toppertje' dan wél met bescherming om moeten lopen?