pensiongasten gedragen zich als aandeelhouders!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: pensiongasten gedragen zich als aandeelhouders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:38

esther1987 schreef:
ik denk dat jullie het een beetje verkeerd opvatten.
ik sta altijd voor iedereen klaar en kan zeker goed met mensen opschieten.
dat durf ik wel van mijzelf te zeggen. ook dat wij klantvriendelijk zijn. dit is iets wat mij persoonlijk af en toe dwars zit.
ik kan het met iedereen hier op stal erg goed vinden.
daar ligt het allemala niet aan.
en ik snap ook heus wel dat iedereen het beste wil voor hun paard...ik heb er zelf ook 1 en weet hoe het is!
ik wens ook het allerbeste voor mijn paard.
en ik ben geen pensionhouder, slechts zijn vriendin.
ik ga zeker geen andere baan zoeken, want dit is mijn baan niet Knipoog
ik heb dit topic geopent om advies te krijgen hoe we dit soort situaties het beste kunnen aanpakken, we zijn jong en willen leren.
meteen het advies geven om een andere baan te zoeken terwijl je ons bedrijf niet kent vind ik wel overdreven.
ik snap enigzins ook wle dta ik een beetje verkeerd over doe komen.
ik zoek echter alleen oplossingen voor een paar problemen waar we mee zitten.
en van opgeven heb ik nog nooit gehoord, en ik zal er alles aan doen om dit bedrijf succesvoller te maken dan dat het al is Sigaar

Opgeven zou ik ook zeker niet doen! Maar waar wil je nu nog gericht antwoord op hebben?
Ik heb aardig wat verteld over hoe het in mijn ogen wat beter kan gaan, maar daar reageer je eigenlijk niet op. Heb je al genoeg tips gehad en gebruik je dit topic om je frustraties af te reageren (wat niet erg is, maar wel een andere insteek) of wil je nog tips hebben van andere bokkers? En waar wil je dan tips over hebben?

Als niet duidelijk is waar je hulp bij wil hebben en of je wel hulp wil, is het ook niet mogelijk om gericht antwoord/tips te geven Knipoog