Schoonmaken Koker/Penis van je paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Schoonmaken Koker/Penis van je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:29

Er staan genoeg tips in het topic. Lees het even door Knipoog

elise t.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:39

zijn penis hoeft er ook niet uit te zijn,juist in de schacht blijft veel viezigheid achter.Wat ook nog eens kan stinken,en kan gaan smetten.groetjes...

xLittleAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:31

Kan je die schacht dan niet gewoon schoon maken??
ik zou echt niet begrijpen hoe ik zoiets schoon moet maken. ik heb ook nog nooit iemand zo iets schoon zien maken en op de stal waar ik sta hebben ze nu ongeveer 90 paarden staan.(allemaal eigen paarden)

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:40

Plastic handschoenen aan doen en dan in het gat waar zijn zaakje verborgen zit kan je het schoon maken. Je voelt vanzelf wat klontjes en die kan je er zo uit halen. Verder spuit ik het in de zomer altijd gewoon uit met de slang. In de winter dus met handschoenen aan we hebben helaas geen warm water op stal.

Igorovic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:26

15 jaar lang heb ik er niks aan hoeven te doen. Met in- en uitschachten bleef het perfect schoon en heel soms een 1 velletje wat ik zelf dan maar verwijderde als hij toevallig net geplast had. Nu hij iets ouder is, heeft hij ineens wat meer problemen. Gelukkig is hij heel makkelijk en kan ik het perfect schoonmaken. Een emmertje lauw water met daarin wat jodiumoplossing en ik gebruik een latex handschoen (vind ik prettiger, want ook al heb je je hand en arm goed ontsmet, met je nagels kun je van binnen toch sneller iets beschadigen zonder handschoen). Een spons kun je ook gebruiken, maar dat paste er hier niet in. Knipoog Ik had nog een grote oude spuit, waar hij ooit medicijnen mee had gekregen, die ik goed schoon had gemaakt en waar ik het water mee naar binnen kon spuiten. Het lauwe water vindt hij best prettig. Hij ontspande er zelfs een beetje door. Met je hand kun je precies voelen waar een klontje zit en met het water kun je voorzichtig wat losweken als het erg vast zit. Heel voorzichtig steeds een klein stukje verder de koker in. Ben er de eerste keer een flinke tijd mee bezig geweest, maar nu hij eenmaal schoon is en hij bekend is met het principe, kan ik het regelmatig bijhouden en is het zo gebeurd. 1 keer in de maand is bij ons voldoende om het netjes schoon te houden. Heb je er de eerste keer niet meteen alles uit gekregen, laat het dan even een dag of 2 rusten, anders irriteert het snel. Zeker als het echt heel erg vies is, dan zou ik aanraden om voorzichtig af en toe een laag eraf halen. En dus niet in 1 keer gelijk alles schoonmaken. De huid kan dan namelijk snel geïrriteerd raken en is erg gevoelig. De huid moet even wennen aan het schoon zijn. En zo is het voor hem ook prettiger om niet ineens heel lang jouw hand in zijn koker te hebben en went hij eraan dat er regelmatig eventjes schoon wordt gemaakt. No stress! Hij kreeg nu hij ouder werd een dikke koker, maar nu ik het schoonmaak is ook dat een stuk minder geworden!

lLiekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:31

itsmi schreef:
FitzChivalry schreef:
ik heb elke keer als hij hem spontaan liet zakken daar het commando piemel aan gehangen(was mijn eerste ingeving.. ), en hem flink beloond..
en geloof het of niet.. hij doet het op commando..
dan haal ik er even een natte doek over, dan een beetje babyolie, en hij kan er weer tegenaan..

PRachtig! Wat een ingeving Pling
Haha, wel relaxt dat hij dan op commando laat zakken nu! Scheelt een hele hoop stress. Bij de ruin waar ik dat een keer heb schoongemaakt, had je precies 10 seconde om t schoon te maken Huilen van het lachen
Bij de merrie waar ik dat bij moet doen is t wel makkelijker gelukkig..

hihi, ik vind dit ook een heel goed idee, je kunt hem dan altijd poetsen, waneer je wilt bedoel ik.
dit is idd veel handiger! bedankt voor de tip
groetjes l.

Siepje_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:10

mijn paard laat het ook nooit toe

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:55

Siepje_99 schreef:
mijn paard laat het ook nooit toe

Dan mag je hopen dat je paard er geen ontsteking krijgt, want dan lukt het je zeker niet om er nog bij te komen.
Maarre, stukje basisopvoeding: paard moet je OVERAL kunnen aanraken, dus ook op de private delen.

Madelinde_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 07:41

Heel interessant, dit moet ik even onthouden.
Ik kan namelijkwel wat tips gebruiken :)

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 00:24

hippo schreef:
Plastic handschoenen aan doen en dan in het gat waar zijn zaakje verborgen zit kan je het schoon maken. Je voelt vanzelf wat klontjes en die kan je er zo uit halen. Verder spuit ik het in de zomer altijd gewoon uit met de slang. In de winter dus met handschoenen aan we hebben helaas geen warm water op stal.

Welke klontjes??? :? :?

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 14:35

De koker van mijn ruin maak ik schoon met water. Leuk vindt ie het niet maar ach dat moet ook gebeuren!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:48

bij mijn vorige ruin spoot ik gewoon me de slang tegen zn zaakie aan, liet ie m vanzelf zakken, spuit er over klaar.

Ik ga echt niet met mijn vingers aan die velletjes zitten bah, gelukkig werkte mijn ruin goed mee!

Ik blij dat ik nu voor een merrie ga :D

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:56

daarom heb ik een merrie :D :o

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:11

Maar ook een merrie dient aan haar edele delen schoon gemaakt te worden ;) Weliswaar wat makkelijker te doen als bij een ruin, maar mn tussen de 2 uier helften gaat ook vieze prut zitten. Zij wordt dus (net als onze ruin zijn piem en koker) regelmatig schoon gemaakt. Net zoals haar vulva regelmatig ff schoonspoelen of afnemen met een natte spons.

Keeeell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:22

Schoon maken?
Sinds wanneer moet je de penis van je paard schoon maken?
Hier graag ff een Pb van.

x

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 07:23

aslo schreef:
Maar ook een merrie dient aan haar edele delen schoon gemaakt te worden ;) Weliswaar wat makkelijker te doen als bij een ruin, maar mn tussen de 2 uier helften gaat ook vieze prut zitten. Zij wordt dus (net als onze ruin zijn piem en koker) regelmatig schoon gemaakt. Net zoals haar vulva regelmatig ff schoonspoelen of afnemen met een natte spons.

En vergeet de huidplooien onderin de vulvaniet, daar zit ook nog wel eens wat vuil onder.
AngelStar_xx schreef:
Schoon maken?
Sinds wanneer moet je de penis van je paard schoon maken?
Hier graag ff een Pb van.

x

Wat doe je met je eigen edele delen dan???

skyez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 08:45

duh die moeten ook schoon gemaakt worden!
Ik denkl al zolang als paarden in gevangenis leven.

Eclaiire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 08:42

Ben al paar keer aan het "werk" geweest met Axel. Gister ook weer, maar kan je echt zó diep in de koker? Ik ging gister niet verder dan een paar vingers.

Hoe maken jullie zijn piewewippie schoon dan, kan dit dan ook doormiddel via de koker?

Nu lees ik dat vele babyolie gebruiken, maar weer een ander zegt dat dit juist vettig is en dus stof aantrekt. Dus warmwater is nog altijd het geschikst?

Vond het de eerste paar keren ook heel raar om te doen. Had namelijk altijd merrie's gehad, en ja dan krijg je daar de handigheid in! Nu ik dus een ruintje heb, is het toch wel even heeeeel anders :P

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:42

Ik doe er eigenlijk ook niet zo heel veel aan hoor :o
Als ik hem onder de sproeier gooi dan spuit ik altijd wel wat in die richting, maar meneer is daar echt niet van gediend ;) Tja, ik kan hem er neit eigenhandig uit trekken ofzo, dan gaat het gewoon lastig. (oke, ik ga zo het topic helemaal grondig doorlezen, wie weet staat er nog wel een hele goede tip in) maar helaas is die vent van mij nooit zo ontspannen dat ie alles laat hangen.

Ik doe er dus niet zoveel aan. In het wild wordt er ook niets aan gedaan dus normaal gesproken kan het echt geen kwaad. Ik houd het altijd wel in de gate hoor, maar tot nu toe heb ik er nooit probelemen mee gehad. (en Meneer is ook al 21 ;) )

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:43

raar bij een merrie lijkt het een minder vies idee

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:44

Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet zo heel vies :o
Tja sorry, het hoort er nu ook gewoon bij.

Ik vind het gewoon een erg lastig klusje, en meneer paard vind het ook gewoon niet fijn. En aangezien het wel tussen zijn benen zit is het dan ook best gevaarlijk.

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:55

Bij merries kan het anders ook behoorlijk vies worden hoor! :j
Laatst heb ik onze merries beide schoongemaakt, maar er zat behoorlijk wat prut tussen...

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:52

Ik geef ie van mij tranquigel, anders laat hij hem er niet eens uitzakken en dan maak ik hem schoon met betadine scrub. Maar nou heb ik het volgende probleem, hij maakt echt onwijs veel smegma aan, wat kan ik hier aan doen.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:30

Euhhh. Ik vind eigenlijk dat ik nou juist voor dit soort dingen getrouwd ben. Vinden jullie het ook niet meer een karweitje voor mannen, die hebben daar meer ervaring mee :+

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:55

Wat een onzin, jij wilt toch een paard!!! Als je een paard wilt betekend dat niet alleen maar verantwoordelijkheid nemen voor de lusten maar ook voor de lasten. Als je dat dan laat oplossen door je vriend of man moet je gewoon geen paard nemen.