Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had nog een grote oude spuit, waar hij ooit medicijnen mee had gekregen, die ik goed schoon had gemaakt en waar ik het water mee naar binnen kon spuiten. Het lauwe water vindt hij best prettig. Hij ontspande er zelfs een beetje door. Met je hand kun je precies voelen waar een klontje zit en met het water kun je voorzichtig wat losweken als het erg vast zit. Heel voorzichtig steeds een klein stukje verder de koker in. Ben er de eerste keer een flinke tijd mee bezig geweest, maar nu hij eenmaal schoon is en hij bekend is met het principe, kan ik het regelmatig bijhouden en is het zo gebeurd. 1 keer in de maand is bij ons voldoende om het netjes schoon te houden. Heb je er de eerste keer niet meteen alles uit gekregen, laat het dan even een dag of 2 rusten, anders irriteert het snel. Zeker als het echt heel erg vies is, dan zou ik aanraden om voorzichtig af en toe een laag eraf halen. En dus niet in 1 keer gelijk alles schoonmaken. De huid kan dan namelijk snel geïrriteerd raken en is erg gevoelig. De huid moet even wennen aan het schoon zijn. En zo is het voor hem ook prettiger om niet ineens heel lang jouw hand in zijn koker te hebben en went hij eraan dat er regelmatig eventjes schoon wordt gemaakt. No stress! Hij kreeg nu hij ouder werd een dikke koker, maar nu ik het schoonmaak is ook dat een stuk minder geworden! itsmi schreef:FitzChivalry schreef:ik heb elke keer als hij hem spontaan liet zakken daar het commando piemel aan gehangen(was mijn eerste ingeving.. ), en hem flink beloond..
en geloof het of niet.. hij doet het op commando..
dan haal ik er even een natte doek over, dan een beetje babyolie, en hij kan er weer tegenaan..
PRachtig! Wat een ingeving![]()
Haha, wel relaxt dat hij dan op commando laat zakken nu! Scheelt een hele hoop stress. Bij de ruin waar ik dat een keer heb schoongemaakt, had je precies 10 seconde om t schoon te maken![]()
Bij de merrie waar ik dat bij moet doen is t wel makkelijker gelukkig..
Siepje_99 schreef:mijn paard laat het ook nooit toe
hippo schreef:Plastic handschoenen aan doen en dan in het gat waar zijn zaakje verborgen zit kan je het schoon maken. Je voelt vanzelf wat klontjes en die kan je er zo uit halen. Verder spuit ik het in de zomer altijd gewoon uit met de slang. In de winter dus met handschoenen aan we hebben helaas geen warm water op stal.
Weliswaar wat makkelijker te doen als bij een ruin, maar mn tussen de 2 uier helften gaat ook vieze prut zitten. Zij wordt dus (net als onze ruin zijn piem en koker) regelmatig schoon gemaakt. Net zoals haar vulva regelmatig ff schoonspoelen of afnemen met een natte spons. aslo schreef:Maar ook een merrie dient aan haar edele delen schoon gemaakt te wordenWeliswaar wat makkelijker te doen als bij een ruin, maar mn tussen de 2 uier helften gaat ook vieze prut zitten. Zij wordt dus (net als onze ruin zijn piem en koker) regelmatig schoon gemaakt. Net zoals haar vulva regelmatig ff schoonspoelen of afnemen met een natte spons.
AngelStar_xx schreef:Schoon maken?
Sinds wanneer moet je de penis van je paard schoon maken?
Hier graag ff een Pb van.
x

Tja, ik kan hem er neit eigenhandig uit trekken ofzo, dan gaat het gewoon lastig. (oke, ik ga zo het topic helemaal grondig doorlezen, wie weet staat er nog wel een hele goede tip in) maar helaas is die vent van mij nooit zo ontspannen dat ie alles laat hangen.
)