Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat zijn er 14
. die beesten schijnen beschermd te zijn, ik laat ze dan ook braaf zitten, maar zou graag de 'beschermers' uit willen nodigen alle vogel schijt op te komen ruimen, buiten dat de voerbakken, hooibalen, poetspullen, vloeren en kasten onder zitten, schijten die beesten zelfs op de paarden.... Als ze al die schijt zouden verzamelen en boven mijn land zouden lozen hoef ik niet meer te bemesten
[***] schreef:Als ze niet beschermd zouden zijn, zou je de nesten dan weghalen?
Op stal had ik ze op zeker 5 plekken weg willen halen, overigens wel voordat ze af zijn, dus al in het begin stadium, dat werkt op het balkon ook, ze zoeken dan een ander plekje, ze kunnen namelijk t/m 7 hoog rondom overal boven de ramen bouwen, plek zat

ze schijten ook in een bocht, ik vind zelfs vogel schijt op plekken waar ze niet eens normaal bij kunnen komen
Ik heb een map liggen in een kasje, met hoogstens 5 cm ruimte erboven, die beesten moeten echt dat kastje in om te kunnen mikken
maar die schijt.........
. Gelukkig is het een oude schuur waar ze in zitten, dus vooralsnog mogen ze van mij hun gang gaan.
Met al onze eisen zijn de huizen die er zijn zo weg, dus het zou zomaar nog een tijd kunnen gaan duren, maar het begin is er 
)
Wendy schreef:Selka schreef:Hier iemand in Gld een put laten slaan? Het is lastig om online contacten te vinden.
Wij hebben anderhalve maand geleden een put laten slaan door de lokale loonwerker.
Kosten iets minder dan €300
weslyjune schreef:Wat een mooi kereltje!
Beetje blonde vraag misschien maar als je zegt dat de loonwerker alleen een gat komt maken/slaan, bedoel je dan met of zonder buis? (want ander heb je niet echt wat aan? dus wrs wel). Of bedoel je dat ze een put maken maar dan zonder slang erin?
Ik wil volgend jaar misschien een put aan laten leggen dus lees met interesse mee.