Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:Tsja, en zo voel ik dit..
Weet je wat t is, een ander heeft geen idee hoe druk het leven van de ander is. Geen idee wat die persoon naast haar droom uit laten komen, nog meer doet in haar leven. Ze kan zo op deze manier toch een fijn plekje bieden aan een aantal paarden en hun eigenaren.. Als zij dan 1 ochtendje in de week nodig heeft om bij te komen mag je dit haar toch niet kwalijk nemen?
Edit: Misschien wat kort door de bocht en heftige reactie, maar was mijn eerste gevoel erbij.
Little_Gift schreef:LoveUggs schreef:Tsja, en zo voel ik dit..
Weet je wat t is, een ander heeft geen idee hoe druk het leven van de ander is. Geen idee wat die persoon naast haar droom uit laten komen, nog meer doet in haar leven. Ze kan zo op deze manier toch een fijn plekje bieden aan een aantal paarden en hun eigenaren.. Als zij dan 1 ochtendje in de week nodig heeft om bij te komen mag je dit haar toch niet kwalijk nemen?
Edit: Misschien wat kort door de bocht en heftige reactie, maar was mijn eerste gevoel erbij.
Tja niet weten hoe druk een ander zijn leven is... TS koos toch echt wel zelf voor deze verantwoordelijkheid en dit extra werk! Niemand verplichtte haar hiertoe dus als je zelf kiest voor iets en dit aanvankelijk zo aanbiedt, dan dien je dit ook zo na te komen... dat is mijn gevoel erbij en een stalhouder die dan al na enkele weken naar me toe komt met "het is te zwaar om ze elke dag de hele week..." nee die brengt mij idd geen vertrouwd gevoel.
Little_Gift schreef: