Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) zonder jas van het zonnetje aan het genieten!! Ze staan elkaar nu extra uitgebreid te krauwelen.
ohjajoh6 schreef:Pffff, ik ga moed verzamelen, want bijrijdster komt straks om lesje te krijgen, dus moet dat kreng toch weg zijn.
Ga eerst nog even 5 angstplasjes doen en op zijn oud Rotterdams een partijtje vloeken en dan ga ik er wel voor. Mag het zeker er ook niet op gooien dat dit soort onzin slecht voor mijn hart is?![]()
![]()
Hahahaha, fijn hoor dames!! En wedden dat ik dan ineens klimmen kan Karev?
al houd het nu beter dan vorig jaar omdat het droger is. In de winter is het te nat en in de zomer te droog.
)
gelukkig viel t mee en heb k best lekker wat grondwerk kunnen doen!
.
. Wouter krijgt gezelschap van de haflinger van mijn schoonmoeder die bij ons komt pensioeneren
. 

Vriendlief zei dat alleen tv en bank nog mist
Tinky12 schreef:Oooo...balen![]()
Zou niet lang wachten met informeren naar andere stuk,ben je snel uit onzekerheid.
, nee hoor, als er een boerman in de buurt is dan gewoon even vragen of hij de klus klaart. Zou ik ook gedaan hebben, als hij er zou lopen.
. Nou ja, we zullen het wel zien, ik heb in ieder geval ontzettend mijn best gedaan.