Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjelle schreef:Ik ben mij aan het orienteren voor mijn bak om kokosvezel in te leggen.
Hij ligt nu 3 maand is veeeeeeeels te zwaar kan beregenen wat ik wil maar helpt maar even.
Ik heb een bak met drainage en zand...kiwa zand. laat goed water door maar helaas door de grove korrel zakt hij ook niet goed in.
Heb nu bij 3 kokosleveranciers een prijs opgave gedaan! Dus ben benieuwd.
Wat ik wel wat verwarrend vind is dat ze overal wat anders aanbevelen voor de hoeveelheid kokos die je nodig hebt in je bak.
Sjelle schreef:en mijn tekst heb je goed begrepen![]()
@ maresie bedankt hoeveel kg dan 70 x 30 kg? als ik je tekst goed begrijp?
En waar heb jij het vandaan.
Ik heb heel veel gelezen in dit topic maar kon niet helemaal vinden wat ik zocht.
Wat is nou het preciese verschil tussen kokos vezel en kokos snippers?
Qua duurzaamheid en resultaat?
Sjelle schreef:@ maresie bedankt hoeveel kg dan 70 x 30 kg? als ik je tekst goed begrijp?
En waar heb jij het vandaan.
Ik heb heel veel gelezen in dit topic maar kon niet helemaal vinden wat ik zocht.
Wat is nou het preciese verschil tussen kokos vezel en kokos snippers?
Qua duurzaamheid en resultaat?
Sjelle schreef:Ik ben mij aan het orienteren voor mijn bak om kokosvezel in te leggen.
Hij ligt nu 3 maand is veeeeeeeels te zwaar kan beregenen wat ik wil maar helpt maar even.
Ik heb een bak met drainage en zand...kiwa zand. laat goed water door maar helaas door de grove korrel zakt hij ook niet goed in.
Heb nu bij 3 kokosleveranciers een prijs opgave gedaan! Dus ben benieuwd.
Wat ik wel wat verwarrend vind is dat ze overal wat anders aanbevelen voor de hoeveelheid kokos die je nodig hebt in je bak.