Gisteren ging Peppy bij het hoefjes uitkrabben op mijn tenen staan en ik had natuurlijk net geen stalen neuzen aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:bello2005 schreef:Wij gaan verhuizen met heel veel grond er bij.. Neem ik dan mijn pony's mee.? Nee. En heel simpel. Goedkoper als waar ik nu met mijn pony's sta, zal ik thuis niet hebben.
Mijn pony's hebben ruim 5 a 6 hect in 3 weides verspreid de ruimte. Staan in een groep van 4. 2 van mezelf en 2 andere. Ontzettend veel rust daar. Er werd een schuilstal gebouwd op hun kosten. Weide paaltjes stroomdraad apparaat etcetc word door hun betaald. Ik hoef geen hooi te regelen en betalen.. Ik sta gewoon gratis daar. Zelfs aan huis is het niet voor nix
Ponys komen pas naar huis wanneer ze intensieve verzorging nodig hebben. En dat hebben ze nu niet. Zijn rond en gezond.
Mooi dat ze fijn staan, scheelt zeker als ze zoveel voor jou doen ( gratis_ maar waarom dan verhuizen naar een huis met veel grond? Dan wil ik ook graag de paarden aan huis hebben, Juist de beleving ervan ( op die koude winter nu na) vind ik fijn om te hebben
Water van de kippen vervang ik 2 keer per dag
DubbelFun schreef:Bij eentje van 1,55 zal het ook best een stuk makkelijker gaan