Eigenlijk gaat dat bij mij (als ik maar 2 (1,5

Dat heeft hij dan eigenlijk vrij snel door en wordt er ook niet vervelend gedaan. Meestal heb ik wel gras van eind maart tot eind november.
Ik zou graag foto's willen plaatsen van ons stekkie maar mijn man heeft dit liever niet op een openbaar forum. Al geloof ik dat ik ze ooit al wel eens ergens in een topic geplaatst heb

Ik was gisteren nog eens oude foto's van de weide aan het bekijken en toen werkte we niet met een paddock maar kregen ze in de winter het gehele stuk. Dat werkte toen ook prima en er werd bijna niets kapot gelopen. Alleen bepaalde plaatsen. Toen stond er wel een oude sok van 30 op samen met Andor dus werd er niet veel rond gelopen of gespeeld.
De boer raadde mij dat af en daarom hebben we de paddock gemaakt.
De modder in de paddock is geen gezicht en erg lastig en ergens zou ik nog wel eens willen proberen van ze in de winter heel de weide te geven zodat ze plaats hebben maar ik geloof niet dat dat mijn weide ten goede zou komen. Ze heeft er nog nooit zo goed uit gezien als nu.
Ik heb ook het idee dat het de laatste 3 jaar wel een pak natter is dan voordien. Toen vroor het dat het kraakte en was de weide bijlange na nooit zo nat als nu.