Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En hij kan het ook goed haha, soms verteld hij dingen waar ik geen zak van snap maar denk ik: komt vast goed 

. Iedereen heeft steeds meer denk ik
. Ik zoek dus een beetje naar structurele oplossingen( bijvoorbeeld iedereen 1 grote kast, thats it, iedereen 1 groot formaat voer ton thats it) .
en een aquatrainer is nog veel dramatischer qua budget

. (maar wel 4 zadels, voor elk 1-2 hoofdstellen, kaptomen, dekjes, beenbeschermers, dekens, vliegendekens, mentuig, bekapmateriaal, plakijzermateriaal en tools,).
.
Duhelo schreef:Wat je wellicht wel kan doen is bijvoorbeeld stockage aanbieden. Een ruimte indelen in vakkenkasten oid en voor een klein bedrag per maand kan iemand een vak "bijhuren" . Ideaal om bijvoorbeeld vacuumverpakte winterdekens te stockeren in de zomer (of zomerdekens in de winter).
Ik denk dat mijn enige advies is om je ideale klant voor ogen te houden. Je hebt in de paardenwereld verschillende doelgroepen, maar je moet zien dat je niet het risico loopt ergens net tussenin te vallen of investeringen te doen die voor een te klein clubje relevant zijn.
)

dat hadden we nooit toen we moesten betalen haha.
Miran schreef:Ik zou dingen als wasmachine, solarium etc met een muntjes of chipsysteem oid doen, zodat het eerlijk naar verbruik gaat. Wasmachine op stal lijkt me ideaal!

. Moeten wij dat dan faciliteren? Of zeg je dan: logisch dat dat niet onbeperkt is?