Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kirrr schreef:Belt vriend net dat die in panne staat met de auto.
Ik kan niet weg op kantoor voor 7uur. Dus iemand gaat hem naar huis brengen, zodat ie straks met de Ford de autoremorq en mij kan oppikken om de auto te gaan ophalen en dan ineens naar de garagist te brengen..
Daar gaat mijn paardrij avond...
Kirrr schreef:De schoonmoeder gaat hem ophalen. Die had ook maar even tijd om hem snel naar huis te brengen. En voor te slepen is het wel heel ver..
Tja werken tot 7uur en dan nog een stuk reistijd geeft niet veel ruimte natuurlijk.
ohjajoh6 schreef:Dat bedoel ik dus ook met ziek eten.
8 jaar verder met deze 2 en dus ook vele malen Sb (grote) en hb en cushing (kleine) verder, zou ik onderhand beter moeten weten. Maar gevoelsmatig blijf ik het sneu vinden...
DoubleVv schreef:Karev: jazeker. Ben al blij dat ze buiten kunnen. En proberen elk jaar te verbeteren zodat het aangenamer word voor paard en baas. Maar het moet ook haalbaar blijven. Ik kan namelijk niet toveren. Heb het liever zo dan bij de laat ik zeggen overburen de paarden staan daar wel op 1ha land met 4, ruimte genoeg maar krijgen geen aandacht van hun baasje. Staan de helft van de tijd zonder hooi. Zien er niet bepaald happy en gezond uit.
Tinky12 schreef:Je doet wat je kan met de middelen die je hebt,die van mij hebben nu ook veel minder ruimte dan normaal.Ik merk wel dat ze zich erbij neerleggen maar dat ze het wel fijner vinden om vrij rond te lopen.