Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
catalyst1 schreef:wij waren wel ff bezig met het uitspreiden ( met zijn 2-en denk ik een uurtje of 3).Onze loonwerker heeft er helaas een potje van gemaakt waardoor we nu een hele hobbilige bak hebben,geen idee hoe ik dat eruit moet krijgen...hoewel het al wel beter is dan dat het was.Verder bevalt de kokos prima!
catalyst1 schreef:wij waren wel ff bezig met het uitspreiden ( met zijn 2-en denk ik een uurtje of 3).Onze loonwerker heeft er helaas een potje van gemaakt waardoor we nu een hele hobbilige bak hebben,geen idee hoe ik dat eruit moet krijgen...hoewel het al wel beter is dan dat het was.Verder bevalt de kokos prima!
Delphi2 schreef:Hoi Loulou, je bent bij mij wezen kijken naar de bak. Je moet de kokos nog wel verder losmaken als je het krijgt, anders menht het niet goed door het zand. Losmaken gaat het makkelijkst als het nat is.Ik denk dat je met twee man zeker wel een half dagje zoet bent. Onze bak was in het begin ook hobbelig maar die is inmiddels bijna weer helemaal vlak.
_Jessie schreef:Mac dat is wel een veel belovend bericht. Maar ze geven toch sowieso aan dat als je het voor het eerste er in gooit dat je nar 2 jaar weer 1 of 2 zakken erbij moet gooien?