Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
boemel schreef:Aangezien veel grondstoffen duurder worden, heb ik ook vast extra balancer en Muesli gekocht.
Ik werk zelf in de voedselindustrie. De paniek is aardig uitgebroken moet ik zeggen. Verwacht een behoorlijk chaotische tijd op het werk.
ach, had het al wel verwacht. Betalen zich nu ook blauw aan brandstof natuurlijk. 
Alleen dan geen PRE en nog niet op M-niveau, maar een springpaard dat alleen recreatief gereden is. Ze heeft een wat hoog kruis, maar ze doet haar best. Ik zit er 1 tot 2 keer per week op, soms ook een weekje niet als het niet past, en verder wordt ze niet gereden (ook niet op een andere manier gewerkt). Qua training niet ideaal dus, maar het is niet anders.
Eerst in de L maar eens zien hoe ze op wedstrijd is en waar we tegenaan lopen. Ik start meestal meteen officieel, maar met deze is het wellicht slim om eerst een keer oefendressuur mee te pakken. rover_ schreef:Lynn: kan je anders 2 netten doen en dan de hoeveelheid hooi verdelen? Dan heb je niet meer en kan de pony toch ergens eten terwijl het paard eet.
Daarna op stal bij vriendin. Maar die komt niet aan rijden toe en omdat ik weinig te rijden heb, pak ik deze af en toe mee. Eerst eigenlijk alleen omdat ze heftig was op het clubterrein en de eigenaresse daar en niet wilde rijden. Nu zit ik erop om wat door te rijden. Maar met eerst maximaal 1x per week en nu maximaal 2x per week (en soms een week niks) gaat het niet heel hard vooruit. We pakken ook nog wel eens het bos mee, dus ik ben niet altijd serieus bezig.