Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ohjajoh6 schreef:Pfff! Lona heeft luddevedu! Staat nu nog te hinniken naar de ruin van mijn vriendin, die al weer een paar uur weg is en op zijn eigen wei staat in ander dorp zelfs. Beest heet ook echt niet voor niets Casanova zeg. Niets zo sneu als onbeantwoorde liefde...
kvulden schreef:Dat is ook erg lastig lijkt me inderdaad. Jij een gezond kindje en je vriendin niet. De confrontatie steeds. Mijn zoontje was 1,5 dus we hebben 1,5 jaar van hem kunnen genieten en missen hem daardoor deste meer. Mijn oudste was toen 5. De jongste 2 zijn van erna. Mijn jongste is een dochter en is nu bijna 7. Ze haalt het nu heel vaak aan dat we eigenlijk met zijn zessen zijn. Wel bijzonder en vaak lastig met alle vragen.
Even een heel andere vraag. Ik morgen even weer met Rosie op het erf. Ik ben me lekker aan het inlezen geweest, maar ik mis daar iets. Wat met Rosie dus wel gebeurd.
Als ik met haar loop. Dan volgt ze me op een goede dag prima. Is ze wat meer kijkerig dan wil ze ook wel de andere kant ook wel op. Halt houden gaat dan nog niet van harte maar met aanwijzingen gaat dat steeds beter. Komt ze mijn kant op dan wijkt ze prima voor druk. Maar wat kan ik doen als ze de anderekant op gaat. Zeg ik sta links. En zij gaat naar rechts. Ze is sterk dus vasthouden zodat ze niet verder kan werkt niet. En haar naar mij toe trekken. Zeker niet. Dit is echt iets wat ze nu dus kan winnen. Wat moet ik haar dan voor teken geven. Dat ze bij me blijft. Vorige keer heb ik geprobeerd om haar dan maar halt te laten houden, maar omdat ze al van mij afdraaid is dat niet effectief. Hebben jullie tips? Ik wil haar graag klaar stomen om buiten te gaan wandelen. Maar dat is nu echt nog niet aan de orde.