Peelie schreef:In1ne, ziet er toch goed uit? Ik zou misschien een of twee knotten meer maken. Maar dat is persoonlijk.
Vandaag weer geprobeerd....
Dit is beter vind ik zelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Echt hele mooie foto's komen voorbij
Als stille meelezer-binnenvaller wil ik jullie toch iets meegeven: Ik heb echt respect voor jullie, ik heb echt een gigantische hekel aan knotten en toiletterenHet is gewoon belachelijk hoe ik daarin sta.
Goede verzorging prima, hoefjes wassen en verzorgen... tuurlijk... maar alles wat het geheel nog netter maakt doe ik het liefste niet.Als zijn manen aan 1 kant zouden hangen zou ik waarschijnlijk niet eens knotten op wedstrijd
Gelukkig heb ik ook een paard die niet van tutten houdt, dus ik ontneem hem ook geen plezier
Ir1ne schreef:Wat heb jij veel mooie fotos!
In het echt was het nog veel mooier, als ik naar hem kijk denk ik verdorie wat ben jij toch een knap peerd
TerraHowrse schreef:3e oor moet hier minimaal 1 keer per week, soms zelfs vaker. Groeit belachelijk snel plus tis een kleine pony dus je ziet het heel goed. Paarden hebben hier geen 3e oor :p
Ir1ne schreef:mijn vriend had laatst bedacht dat hij wilde helpen, paard is van ons samen.
*Pakt schaar* (ik :) wat ga je doen?
* De voorpluk knippen*![]()
Ik geloof dat ik nog nooit zo gauw een schaar van iemand heb afgepakt![]()
![]()
Zag al dit soort taferelen voor me:
[ Afbeelding ]
Hij was wel een beetje beledigd hahahaha
PanamaD schreef:Elke dag gaat er een zachte borstel over ook als ze niets doet, voor ze op stal gaat.
Als ze werkt zachte borstel voor en na het rijden.
Rossen vind ze niet fijn dus dat doe ik zelden. Hoeven krabben doe ik ook bijna niet en der manen en staart wordt zo min mogelijk aan gezeten