officieel speeltuintegels maar het wil prima. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
officieel speeltuintegels maar het wil prima. 

Wat een mooie plek Xappie!
Alle dagen halen we de mest eruit en de grootste stukken nat en op woensdag strooi ik soms half pakje bij maar dat hangt er vanaf.. 1x in de week gaat de stal helemaal leeg en als het wat kouder is doen we er een half pak extra bij voor een dikker bedje 
) Urielle schreef:Netjes Babbelkous!
(Beetje irritant dat mijn autocorrect er steeds babbelbox van maakt)
Maar wil het stiekem nog wel eens gaan doen om te zien of mn gevoel nog wel goed zit, haha!
En ze staan mooi rond, gezond en glanzend dus op zich vermoed ik dat het wel voldoende zal zijn?
Maar heb onlangs bij action nog eens zo'n kofferweegschaaltje gekocht dus ga zeker de proef nog eens op de som nemen, want ben stiekem heeeeel benieuwd!

ik denk dat er bij ons 3 voermomenten zullen zijn, 's morgens krachtvoer en hooi, bij thuiskomst van m'n vriend krachtvoer en hooi en 's avonds laat nog eens hooi. Voederbieten willen we ook graag geven, krijgen ze nu op pension ook 
is allemaal best snel gegaan, binnen 2 maand eerste bezichtiging, onderhandse verkoopovereenkomst en notaris. 
En dan hopen maar dat ze willen vangen natuurlijk! 
Als m'n schoonpapa op pensioen gaat is de kans ook groot dat hij overdag nog eens een keertje komt dus dan kunnen we ook een extra voermomentje inlassen 
Dat spreekt voor zich denk ik?
zus is trouwens DA en we hebben zelf ook een kat dus hebben ook altijd liefst dat die weer naar huis gebracht wordt moest die toch verdwaald geraken..