Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barrymuis schreef:Citaat:Dat zijn de welbekende ikea dozen
Ja waar ik naar op zoek ben maar niet meer op de Ikea site staan dus vraag me af of ze dan nog verkrijgbaar zijn.
Weet iemand dat ??
Brendaaaa schreef:We gaan het gewoon proberen! Deze kast heb ik over, en ik heb en zadelkast nodig... eens kijken hoe lang hij heel blijft. Ik heb de roede lager gehangen, mn zadel past er PRECIES over de roede. Daaronder plek zat voor mn voerton en poetskist en op de planken mn andere rommel. Aan de deurtjes hang ik van die haken voor mn hoofdststellen etc. Dan kan hij nog makkelijk dicht. Zijn er nog meer met een simpele kledingkast als zadelkast?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
NienkeV1994 schreef:Dat klinkt ook goed! Heb je toevallig een foto?
NienkeV1994 schreef:Ziet er netjes uit Doggylover! Handig, een deur langs de weg vinden haha
Rianneee_ schreef:Genoeg ruimte voor dekjesHierbij mijn kast. Zelf gemaakt
hij is 1,5 bij 2m.
Tegenwoordig heb ik er nog veel meer dingen in hangen, waardoor al mijn peesjes bijvoorbeeld hangen.
Ook is er een gat in de bovenste grote plank gemaakt waardoor er nu 2 zadels in kunnen. (Springzadel en dressuurzadel)
Ook heb ik het roze dekjes rek er al weer uitgesloopt want deze bleek toch niet zo stevig te zijn..
Nu heb ik er een bezemsteel horizontaal in hangen en al mijn dekjes hangen op kapstokken (van die met klemmetjes) zo dat ik ze er makkelijk uit kan pakken en er veel meer in passen.
Al mijn halsters hangen bijvoorbeeld al aan de buitenkant.. past niet meer aan de binnenkant haha..
Er zit ook al een ander slot op de grote deur.. deze slotjes kun je gewoon open schroeven namelijk. Die andere niet, dat is zo'n draai-slot die je aan de binnenkant bevestigd. Aangezien er voor heel wat waarde in mijn kast hangt...
Voor de geintresseerden wil ik best nieuwe detailfoto's maken hoe hij er nu uit ziet.
[ Afbeelding ]
Heb mijn telefoonnummer maar even weggevaagd haha..
[ Afbeelding ]