Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NiFallor schreef:Ik wil de netten van NICKYSKEET gaan bestellen, die lijken me na jullie reacties de mooiste om een baaltje in kwijt te kunnen.
Mocht er iemand mee willen bestellen (netten of iets anders natuurlijk) om de verzendkosten te delen, dan hoor ik het heel graag! Ik heb nog wel een paar maandjes de tijd, dus hopelijk is er iemand in die periode geïnteresseerd om mee te bestellen.
In de provincies Zuid-Holland, Utrecht, Drenthe en Overijssel kan ik brengen (in overleg) of kun je ophalen.
Ik lees trouwens niet altijd dagelijks mee, dus er kunnen een paar dagen overheen gaan voor ik reageer.
UK_eef schreef:Heb je een link naar die netten van Nickyskeet, nifallor?
onlineshop schreef:NiFallor schreef:Ik wil de netten van NICKYSKEET gaan bestellen, die lijken me na jullie reacties de mooiste om een baaltje in kwijt te kunnen.
Mocht er iemand mee willen bestellen (netten of iets anders natuurlijk) om de verzendkosten te delen, dan hoor ik het heel graag! Ik heb nog wel een paar maandjes de tijd, dus hopelijk is er iemand in die periode geïnteresseerd om mee te bestellen.
In de provincies Zuid-Holland, Utrecht, Drenthe en Overijssel kan ik brengen (in overleg) of kun je ophalen.
Ik lees trouwens niet altijd dagelijks mee, dus er kunnen een paar dagen overheen gaan voor ik reageer.
Als je het net vervolgens naar iemand moet gaan brengen ben je toch al snel meer kwijt dan die 7 euro verzendkosten?
Swift schreef:Mijn pony´s kunnen ook echt niet onbeperkt hebben, en ik heb het echt langere tijd bij de ene zelfs jaren, geprobeerd maar ze eten zich inderdaad klem. Gezien hun problemen twee (ex)hoefbevangers en 2 die serieuze klachten hebben gehad door hun overgewicht kan ik dat risico ook niet nemen. Als ik teveel hooi geef gaan ze het ook lopen verknoeien en dat vind ik ook zonde. Ze zien er nu goed uit, iets aan de ronde kant maar dat vind ik niet erg nu we de winter in gaan.
Ik ben nog steeds wel op zoek naar manieren om het eten nog slower te laten gaan, ze staan nu nog net wat te lang zonder naar mijn zin. Heb sinds vandaag ook nog een little bit hooitas aan mijn verzameling slowfeeders toegevoegd, daar moeten ze nog aan wennen dus gaat voor nu mooi langzaam.