Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hagelkruis schreef:Ik heb nog een paar foto's van mijn bak nu.
Opzich is ie heel goed te rijden, maar ik ben er nog niet 100% tevreden over.
Er steken nog een hoop plukken bovenuit.
Maar ze zitten ook door het zand, dus eruit trekken is niet handig.
Iemand nog tips?
catalyst1 schreef:hier ook de kokos erdoor gefreest,maar het is een golfslagbad geworden.Hoe slepen/egaliseren jullie de bak?
hagelkruis schreef:Wij hebben ook een stukje met de frees geprobeert, maar dit werkte niet echt.
Daarom een rotoregg gebruikt.
Heb je ook nog wel een beetje 'hobbeltjes'.
Maar inderdaad aanrijden met een trekker of 4wd.
En ik doe het ook weleens met de zitmaaier, heeft lekker brede wielen!catalyst1 schreef:hier ook de kokos erdoor gefreest,maar het is een golfslagbad geworden.Hoe slepen/egaliseren jullie de bak?
Mac schreef:Hier ook wel van die vastzittend plukjes hoor! Twee van de drie paarden hier hebben er geen problemen mee; mijn oudste merrie struikelt er over cq blijft er met haar tenen achter hangen. Ik herinner me dat ook van de vorige keer en het moet idd gewoon "settlen" door erin te rijden en de bak steeds goed te vlakken. Grotere oneffenheden werk ik met de hand/hark weg. De hobbels zijn met korte vezels wel kleiner dan met de langere, maar de langere vezels geven denk ik wel meer stabiliteit, maar de tijd zal moeten leren of dat echt het geval is.
Mac schreef:Klopt van die trekkerbandsporen. Wij rijden het dus ook plat met de auto. Duurt even, maar werkt wel
. We willen eigenlijk wel een rol aanschaffen die achter de auto kan. Iemand suggesties waar je zoiets vandaan haalt? Moet dus met kogelkoppeling zijn en behoorlijk breed, anders heeft het alsnog weinig zin. Had deze al gevonden: http://tuin-terras.marktplaats.nl/overi ... .html?df=1 . Zou dat wat zijn?