horsii schreef:Ik kom weer meelezen en reageren. Ging mij even te hard.
Vorige week bevallen van onze zoon dus zaten even heerlijk in de baby bubbel.
Maar vanaf hier haak ik weer aan.
Gefeliciteerd met jullie zoon
Niello schreef:Ivm aanhoudende rugklachten moet ik van handmatig mesten , overgaan tot machinaal mesten. Heeft iemand van jullie ervaring daar in? Bijv. Met een mini Loader oid? Breedte boxdeur is 1.20 m en de mest moet gelost kunnen worden in een mestcontainer.
Helaas geen ervaring, maar vind het wel een interessant onderwerp omdat ik mij daar ook op aan het oriënteren ben.
MaritB schreef:Gefeliciteerd Horsii!
Ons nichtje logeert hier en we hebben met se hele kudde gewandeld. Nichtje op Luna, Fleur en Bram op Joep en Doortje.
Fleur nog even er afgekukeld omdat ze dacht dat liggen ook wel kon
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Wat een vrolijke hoofdjes bovenop de pony's
KletsKoekje schreef:Wij zijn gisteren in ons nieuwe huis geweest, nog even wat dingen nameten en moesten het nog over spullen ter overname hebben. Zo fijn plekje, nog paar weken en dan is het zover! We hebben oma de zitmaaier, handmaaier en bosmaaier van stijl overgenomen, en de trekker met sleep en maaier van Kubota.
Ook zijn we smiddags bij een ponyveulen gaan kijken van 8 maanden. Hebben er een nachtje over geslapen en willen de koop rondmaken.
Oeh wat leuk ,sowieso een nieuw huis in het vooruitzicht.
Moet je nog veel aan het klussen of is het al af zoals je het ook wil hebben ?
en wat een leuke nieuwe aanwinst !
Paarden hier zijn gelukkig vrij rustig, en doe niet veel anders dan andere dagen.
ik laat enkel radio en licht aan in de stal en zorg dat ze wat te knabbelen hebben rond de jaarwisseling.
Zolang het vuurwerk niet boven de stal klapt gaat het eigenlijk wel goed.
toen ik vannacht om 2:00 nog even ging kijken lag er al eentje lekker languit te slapen.
Audesta, het had inderdaad wel netjes geweest als ze je even op de hoogte gesteld hadden.
Anderzijds weet je ook dat er op 31 december geknalt kan/mag gaan worden.
belle_boef schreef:Ik duim voor ons allen op een rustige en veilige jaarwisseling.
[
Afbeelding ]

Matheno , heel veel sterkte
DubbelFun schreef:Ik heb net de kerstspullen maar opgeborgen

Ook altijd weer lekker hé ?
Dat heb ik eergister al gedaan, de kersboom die ik had was een treurwilg geworden.
Ondanks ik er bewust een had genomen in pot zodat ik water kon geven, heeft hij de vloerverwarming niet overleefd.
Daarom maandag ook maar naar de intratuin geweest , daar hadden ze 40% korting op de kerstspullen dus twee kunstbomen gescoord voor volgend jaar. ( en dat als echte bomen liefhebber
)
Fijn te horen dat jullie allemaal de jaarwisseling goed zijn doorgekomen.
Namens mij de beste wensen nog voor het nieuwe jaar !
En dat het maar snel weer voorjaar mag worden