Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Akshay schreef:Ik heb een héél lieve vriend die dat gedaan heeft, hihi. Ik mag dat niet van hem want "jij loopt zo al moeilijk genoeg"
Chasey schreef:Hoe doen jullie dat met kleinere dieren met kleine drinkbakjes? Dat normale kippen drink ding is natuurlijk 1 ijsklomp
bello2005 schreef:Wij gaan verhuizen met heel veel grond er bij.. Neem ik dan mijn pony's mee.? Nee. En heel simpel. Goedkoper als waar ik nu met mijn pony's sta, zal ik thuis niet hebben.
Mijn pony's hebben ruim 5 a 6 hect in 3 weides verspreid de ruimte. Staan in een groep van 4. 2 van mezelf en 2 andere. Ontzettend veel rust daar. Er werd een schuilstal gebouwd op hun kosten. Weide paaltjes stroomdraad apparaat etcetc word door hun betaald. Ik hoef geen hooi te regelen en betalen.. Ik sta gewoon gratis daar. Zelfs aan huis is het niet voor nix
Ponys komen pas naar huis wanneer ze intensieve verzorging nodig hebben. En dat hebben ze nu niet. Zijn rond en gezond.
Lynn_Nikita schreef:DubbelFun schreef:@Lynn_Nikita: gelukkig te repareren. En hoe is het met het paard ?
Die doet het nog, geen schade gezien, alleen gekrenkt ego dat hij schrok van zijn vriendjes
Chasey, handig zulke sterkte kinderen
[ [url=m/qHspDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
de niet lerende varkentjes die weer lekker warm verstopt zitten ( sprongen omhoog toen ze mij hoorden)
Hilary schreef:Ja, daarom zijn die vogeltjes zo gelukkig met elke hoopTwee krijgen muesli, twee krijgen slobber. Bij een van de slobbers weet ik zeker dat er lijnzaad in zit, daar heb ik het hele jaar door vogeltjes bij.
Jade schreef:Die varkentjesdaar zou ik me ook de tandjes van schrikken in t donker ja! Blijven ze ook daar als ze stro in hun eigen hokje hebben?