Ja bij ons ook. Het stukje vanuit de bak naar de stal (ik denk 4x6m ofzo) is echt een drama. Daar lopen ze veel. Bij stal is betegeld, maar je merkt echt dat ze moeite hebben met dat stukje door komen. De track zelf valt wel mee. Dat is op plekken wel nat, maar zak je niet zo in weg.
Ja, ik kon 'm vanaf dat tussenstuk leeg gaan scheppen en de mesthoop op. Aardige workout moet ik zeggen. Nu loop ik wel een keer extra heen en weer met een halve kruiwagen
Ja wij hebben 1 mesthoop. Die precies parallel aan dat slechte stuk loopt (ernaast ligt) en de ingang op het verharde deel is. Maar dat is dan dus een uitdaging als je mest hebt geruimd in de bak
Ze hebben de opnames van Google maps ververst! Jammer genoeg niet toen onze track er al lag maar te zien aan hoe het erbij ligt denk ik dat het maart/april vorig jaar was. Zo leuk om ons stekkie te zien!
Daihyo
Geplaatst: 25-01-21 16:58
Oh leuk is dat. Heb ook even een schermafbeelding gemaakt Rood is schuilstal + tegels. Bruin is de mesthoop (met daarnaast dus het stukje drassige zand. Blauw is de heuvel in de speelweide. Groen is een afgesloten deel waar wilgen groeien. Daar loopt ook een sloot langs. En het groene stuk rechts is opgedeeld in 6 kleine weitjes.
Gelukkig hier nog geen laarzen verloren. Kruiwagen achteruit gaat makkelijker idd. Maar ik verlies mn pakje hoor wel eens, dan heeft een Tinker die uit mn kruiwagen getrokken. Was ik dus niet snel genoeg met wegrijden voordat ze haar bakje voer leeg had
De appelbomen krijgen bij ons nieuwe plekje geen plek meer. Hopelijk blijven de wespen braaf bij waar de bomen wel heen gaan
Ik ben op jacht naar hooinetten. Knooploos is harde eis, verder zo voordelig mogelijk. Heb er 2 van Harrys Horse, die bevallen wel goed. Maar als ik ze groter wil, veranderd de maaswijdte, dom.
Ik vind die van Shires erg fijn. Geen idee of hij lang meegaat. Ik merk dat mijn paarden niet uit de voeten kunnen met een 3x3 Maas als het hooi te kort is. En reken maar dat de Halflinger z’n best doet om alles wat eetbaar is tot zich te nemen. Ook nat gemaakt hooi wat langer is gaat er lastig doorheen.
Ik heb doorgaans 3x3 of 4x4 mazen en heb altijd twee netten van 2x2 hangen. Ik heb ondertussen al verschillende merken gehad. Lemieux bleef lang goed, maar eens ze gaten krijgen is het snel klaar. Ben nu prijs-kwaliteit vooral Shiresfan. Die vind ik écht sterk.
Maartje1990
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-21 11:14
Malenka schreef:
Ik ben heel blij met de netten van Equiculinair.
De kwaliteit is prima. Maar communicatie met betreffend bedrijf was altijd iets minder, wij bestellen nu elders.