Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en valt nauwelijks op dat ie een hoop manen mist 

) zonnig. Dus dan maar uitgebreid wassen, opscheren en in de knotjes.Quir schreef:Oh ik vraag me echt af hoe doen jullie het met echte echte modder monsters? Ik ben meer bezig met poetsen en wassen en trainen is haast onmogelijk.![]()
Ze zijn echt zo extreem smerig die paarden van mij. Echt bizar. Ook zo'n lekkere klei wei. Heb een nieuwe scheermachine besteld, komt hopelijk volgende week binnen, hoop vooral dat ze wat schoner blijven als ze kaal zijn.
Volgende week wil ik ze ook weer eens op de foto zetten, dan wordt het (volgens de voorspellingen in ieder geval, maar het is en blijft Zweden) zonnig. Dus dan maar uitgebreid wassen, opscheren en in de knotjes.
Zou ze haast permanent onder een deken gaan houden...
Gelukkig heb ik ze thuis staan, dus ik spuit ze af, laat ze drogen op stal en ga dan maar met ze trainen. Maar geen doen eigenlijk.
dus vandaar keuze rsih. Mwa hij is uv werend en als het echt heet is in de zon staan ze hier overdag binnen en snachts in de wei
bij hem toen weinig keuze ivm eczeem, ik heb nu de Rambo Fly Protetor, die is niet zo fijnmazig dus kan wel wat vuil doorheen maar altijd nog minder erg dan het vuil dat je hebt zonder deken. Maarja denk dat je zonder deken niet ontkomt aan poetswerk, soms helpt glansspray wel iets om vuil minder te laten hechten.