Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:SVRL ongelovelijk , wat een "vriend" heb jij![]()
Snapt hij werkelijk niet wat paarden kunnen aanrichten of denkt hij dat het nooit zijn nicht zal overkomen?
En hoe kan hij beslissen over wat er met jou paarden gebeurd?
Ik vrees dat ik zou ontploffen![]()
SVRL schreef:Ben te laat om een edit toe te voegen, maar wil even zeggen dat jullie kanjers zijn. Dankzij jullie was ik vastbesloten om te volharden en door hier mijn verhaal te doen, kon ik ook makkelijker de dingen in mijn hoofd op een rijtje zetten en dat heeft geholpen.
Daarnet belde mijn vriend om af te spreken hoe we onze avond gaan plannen, het is nl onze enige vrije avond samen. Het perfecte moment om hem te vertellen dat ik de spanning tussen ons vd laatste dagen niet leuk vond en dat ik zijn reactie jammer vind. Hij begon weer met een ja maar, waar ik even naar geluisterd heb. En toen heb ik hem rustig op de voorvallen van hierboven gewezen en het feit dat we vanuit de tuin totaal niet kunnen zien wat er in de wei gebeurd. Blijkbaar deed dat het kwartje vallen, aangezien hij daarop reageerde door te zeggen dat WE de volgende keer nieuwe duidelijke afspraken moeten maken met de jonge dame in kwestie.
Zodus, bedankt allemaal, zonder jullie had dit echt een onderlinge strijd gebleven.