Wendy schreef:Het is hier vooral vaderdag vandaag. Morgen is de sterfdag van mijn vader en dat betekent altijd een etentje met de familie. Maar omdat maandag daar geen handige dag voor is, wordt het een barbeque bij mijn zus
Moederdag doen we hier ook niks aan. Vind/vond het altijd een beetje een gek idee, moederdag. Maar als de kids er lol in hebben, zoals bij fabster, dan is het natuurlijk hartstikke leuk om mee te doen
@kvulden: waarom geen touwhalster? Hoeft nieuw ook helemaal niet duur te zijn. Kijk eens bij equiplay, of touwhalsters.ml (die laatste vind ik zelf net wat prettiger materiaal hebben).
Dually halster vind ik dan weer geen fijn ding, slechte release o.a.
Gewoon je eigen kop volgen dus, we vinden hier allemaal weer wat anders.
Op het moment ben ik me aan het verdiepen aan houten omheiningen. Nu de boel eindelijk op naam staat kunnen we immers dingen gaan aanpakken, zoals de omheining. Er staat al een deel hout, maar er moet zo'n 400 meter bij komen, om ook het deel waar nu nog palen met lint staat, te vervangen.
Nog tips voor goede adresjes? Ik heb al offertes aangevraagd bij Schuurman, Rutjes en Jan Arts.
Maar andere leveranciers met een goede prijs/kwaliteitsverhouding zijn natuurlijk altijd welkom
Wij hebben alles via Woertink gehaald.. geen idee of die in het hele land bezorgen maar bij ons kwamen ze alles netjes brengen.