@kirr: wat vervelend dat je vriend weer zonder werk zit! Hopelijk heeft hij snel weer wat anders (al is het natuurlijk best fijn dat ie nu tijd heeft om te klussen). Sterkte met je huid en je assesment!
@daan: bak nog steeds goed?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kvulden schreef:Longeren op 15x15 zou prima moeten kunnen dacht ik toch. Tuurlijk groter is altijd fijner. Daarom is ook de vraag wat zal ik doen. En ik weet dat ik niet heel veel ruimte heb, maar ik woon naast een grote hengstenhouderij en ik kan je vertellen daar staan de paarden de hele dag in de stal. Met uitzondering van eventjes in de paddock of loopmolen. Wat heb jij liever? Bij mij staan ze 24/7 vrij.
ohjajoh6 schreef:Ik had er helemaal zand van gemaakt. Als je toch nog een stuk wei van 15x40 hebt. Is toch altijd groter dan 6x30? Want zet je ze op dat kleine stukje gras wel met zijn 3en? Dat is dan toch ook binnen een dag op uiteindelijk? Of snap ik het nu verkeerd? En troost je: ik heb ook op moment alleen de rijbak van 20x40 tot mijn beschikking en mijn 2 stukjes wei samen zijn niet veel groter dan een rijbak.
Maar ik heb toevallig vandaag wel gevraagd of ik volgend jaar een stuk wei erbij kan huren, heb nog geen ja, maar hij zei ook niet gelijk nee, dus ik heb hoop...
Maar ik vind het ook te klein, zou ze zo graag weer eens lekker over een grote wei willen zien sjezen, dat terwijl ik dondersgoed weet dat ze dat bij genoeg gras niet eens zullen doen, maar zich ip daarvan accuut ziek zullen staan te vreten...