SuperAssie schreef:Even een vraagje..
Ik wil voor hier thuis een kast maken met al mijn reserve spullen, dus dingen die ik niet direct nodig heb(de rest ligt op stal in een kast). Graag zou ik hiervoor via MP of iets dergelijks een grote kast op de kop tikken(liefst manshoog en ong. een meter breed als het niet meer kan hihi) Diepte maakt niet zo veel uit, er komt toch (hoogstwaarschijnlijk) geen zadel in te hangen.
Moet wel genoeg ruimte zijn voor dekjes, dekens, hoofdstellen, halsters, poetsspullen, zalfjes, spuitbussen etc.
Iemand een idee waar ik naar kan zoeken?
Edit: Stel er komt wel een zadel in, wat moet de diepte daar dan ong. voor zijn?
Diepte best toch op 60cm nemen. Hangt er ook vanaf wat voor zadel, dressuurzadel neemt minder plaats in dan springzadel of western maar ook de inch maat kan toch heel wat verschil in cm maken. De soort steun ook. Ik dacht dat zo een gevormde steun 58cm was als ik me goed kan herinneren. Maar als je gewoon een buis wil kan je kijken naar hoeveel plaats je nodig hebt voor je zadel.
Denk er wel aan dat als je er dekjes inwil je die best volledig plat legt. Als ze lang geplooit blijven liggen krijg je er vouwen in die je gaat blijven zien. Dus meet ook even je grootste dekje op zodat ze allemaal plat kunnen liggen.