Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PPPeet schreef:Als ik nu nog ga bestellen en het is 4 weken levertijd dat vind ik te lang.
Happinez schreef:Sanniej_ schreef:Hoe lang duurde bij jullie de bestelling bij Vet UK?
Vorig jaar had ik het zeker met 7 werkdagen binnen.
Nu zitten we morgen al op werkdag 10..
Ik wacht al bijna 4 weken.
Vorige week maar eens gemaild en toen bleek de bestelling weer retour te zijn gekomen aan hun.
Nu aan het wachten vanaf maandag, toen hebben ze het nogmaals gezonden .., ben benieuwd.
Amalarab schreef:nou bij de DA betaal ik toch zeker €25/27 per Equest Pramox!
PPPeet schreef:Happinez schreef:
Ik wacht al bijna 4 weken.
Vorige week maar eens gemaild en toen bleek de bestelling weer retour te zijn gekomen aan hun.
Nu aan het wachten vanaf maandag, toen hebben ze het nogmaals gezonden .., ben benieuwd.
Hier vandaan Rina....
Edit: Zie inderdaad ook wel wat er iets niet goed is gegaan met de bestelling. Maar dan nog ging ik uit van een langere levertijd dan een paar dagen.
Dayanara schreef:Als ze met pony’ s staat die niet ontwormd worden heeft ontwormen geen nut
Yvank_ schreef:Hier was het afgelopen weekend nog onder 0. Dus hier inderdaad alles al ontwormd. En week daarvoor ook al. Hier altijd dan al meteen Equest. Ik deed het eerder ook pas dec/jan. Heb met een maagscopie zelf gezien hoe dat er bij mijn paard uitzag... Brr ik doe het niet weer.
Yvank_ schreef:Hier was het afgelopen weekend nog onder 0. Dus hier inderdaad alles al ontwormd. En week daarvoor ook al. Hier altijd dan al meteen Equest. Ik deed het eerder ook pas dec/jan. Heb met een maagscopie zelf gezien hoe dat er bij mijn paard uitzag... Brr ik doe het niet weer.